کشف و جلوگیری از انتقال یک محموله بزرگ سلاح به مخالفان دولت در بادغیس

پولیس قوماندانی امنیه ولایت بادغیس موفق به کشف و ضبط  یک محموله بزرگ سلاح و مهماتی شد که قرار بود برای مخالفین مسلح درآن ولایت انتقال داد شود. مقامهای امنیتی در بادغیس میگویند: موتر حامل این جنگ افزارها روز گذشته توسط نیروهای پولیس محلی در منطقه سنگ آتش ولسوالی مقر متوقف و سپس به مرکز این ولایت منتقل گردیده است.

مقامهای محلی در بادغیس میگویند: یک موتر باربری حامل  صد ها میل جنگ افزار ساخت کشور پاکستان از مربوطات ولسوالی مقر این ولایت کشف و انتقال آن به مخالفین دولت جلوگیری کرده اند.4

محمد انور اسحاقزی والی بادغیس میگوید: به تعداد 403 میل سلاح مختلف النوع که دریک عراده موتر باربری جاسازی گردیدبود، بر اثر سعی و تلاش نیروهای امنیتی پولیس قوماندانی امنیه ولایت باغیس موتر متذکره شناسائی و در منطقه سنگ آتش مربوط ولسوالی مقر توقف داده شد.

وی افزود: درپیوند به این قضیه دونفر که راننده و کمک راننده ی موتر مذکور و باشندگان اصلی ولایت غزنی میباشند، از سوی نیروهای پولیس محلی نیز بازداشت و تحت تحقیق قرار دارند.

درهمین حال دگروال رحیم داد قوماندان امنیه ولسوالی مقر ولایت بادغیس میگوید: سلاح و مهمات بدست آمده شامل ( 378 میل تفنگچه تی تی پاکستانی، 16 میل کله کوف پاکستانی، 3میل کلاشینکوف هنگری، 1میل سلاح  m4 امریکایی، 2میل تی تی کوف پاکستانی، 3میل راکت انداز و 23800 فیرمرمی مختلف النوع) میباشد که بصورت ماهرانه در یک موتر باربری نوع ” خاور ” بارگیری شده و قرار بود که به ولسوالی بالامرغاب این ولایت منتقل شود.

قبل از این نیز نیروهای امنیت ملی در ولایت هرات نیز یک موتر مملو از سلاح و مهمات را که در حدود 150 میل سلاح مختلف النوع که قرار بود به مخالفین دولت انتقال داده شود، در مرکز شهرهرات کشف وضبط نمود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top