انتقاد شماري از ورزشكاران رزمي ازفدراسيون كشور

شماری ازورزشکاران درولایت هرات ازبی توجهی دولت درمورد ورزش شکایت دارند. بااینکه ده ها کلپ وباشگاه ورزشی درولایت هرات دررشته های مختلف ، مصروف تمرین ورزشهای گوناگون هستند. اما شماری ازاین ورزشکاران میگویند: که ورزش آنها هیچوقت مورد توجه مقامات دولتی و فدراسیون ورزشی کشورقرارنگرفته است.

نعمت الله عزيزي مسئول يك کلپ ورزش رزمي تكواندو درولایت هرات میگوید: که وی بیشترازهشت سال است که در رشته تكواندو مصروف تمرین میباشد.

به گفته او:اگرورزشكاران درعرصه هاي مختلف ورزشي  ازسوي المپيك ورزشي  كشور تشويق وپشتيباني گردند، بدون شك دستآورد خوبي خواهند داشت وپرچم قهرماني افغانستان  را درتمام كشورهابلند خواهند ساخت.

ازسوي ديگر تعدادی ازشاگردان رشته ورزش رزمي تكواندو میخواهند: كه بیشترمورد حمایت مسئولین دولتی وورزشی درسطح کشورقرار گرفته تا بتوانند به ادامه تمرینهای ورزشی خود ادامه بدهند.

درهمین حال کارشناسان امورورزشی میگویند: بسیاری از مردم کشورما دوستدار ورزش هستند و با وجود قابلیتهای و استعدادهای سرشاری که در کشور وجود دارد مطمئنا می شود با یک برنامه ریزی صحیح و عملکرد دلسوزانه، ورزش افغانستان را به سطحی رساند که كمترکسی تصورش را هم نکند.

آنها میگویند:مقامات بلند رتبه دولتی ما باید بدانند که وقتی که با کسی وارد میدان مبارزه می شوند، تنها مبارزه سیاسی نیست، مبارزه تنها با سلاح صورت نمی گیرد و در عرصه های مختلف صورت می گیرد.

باورعموم براين است كه مبارزه به خاطر اصلاحات ورشد جامعه سالم مبارزه با اعتیاد مواد مخدرمیباشد،خدمت به ورزش افغانستان و بهاء دادن به ورزشکاران هم یکی از اولویتهای بازسازی کشور است که باید توجه بیشتری به آن داده شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top