بازداشت 9 تن به اتهام اختطاف و اکمال باندهای آدم ربا در هرات

کارمندان ریاست امنیت ملی هرات 9 تن را به اتهام واقعات اختطاف و اکمال گروه های آدم ربا دراین ولایت بازداشت نمود.

محی الدین نوری سخنگوی والی هرات امروز در یک نشست خبری در ریاست امنیت ملی هرات گفت این افراد قصد داشتند پسر 14 ساله یکتن از تجار ملی را از ناحیه پنجم شهر هرات و پسر 15 ساله یک تن از صرافان را ازناحیه دوم شهر هرات اختطاف نمایند.

وی افزود کارمندان ریاست امنیت ملی هرات قبل از آنکه آدم ربایان به هدف خود برسند آنان را  روز گذشته شناسایی و بازداشت نمودند.

سخنگوی والی هرات میگوید از نزد افراد دستگیر شده چهارمیل سلاح کلاشینکوف، دو میل تفنگچه میکاروف، یک جوره دریشی پولیس، یک جمپرآمریکایی، دو قبضه برچه، دو عدد بمب دستی، دو عراده موتر سراچه و دو عراده موترسایکل کشف و ضبط گردیده است.

بنا به اظهارات وی افراد دستگیر شده عبدالقدوس، عبدالخالق، احمد شفیع، مجنون، محبوب، خالق، فرید، محمود و نظر نام دارند و باشنده گان ولایت هرات میباشند.

گفته میشود بازداشت شده گان به جرم خود نیز اعتراف نمودند.

کارمندان ریاست امنیت ملی هرات میگویند در صورتیکه این افراد موفق به اختطاف میشدند در بدل رهایی پسر تاجر هفت صد هزار دالر آمریکایی و در بدل رهایی پسر صراف یک میلیون دالر آمریکایی را مطالبه مینمودند.

گفته میشود در جریان یک سال اخیر بیش از یکصد تن به اتهام واقعات اختطاف از سوی ارگانهای امنیتی گرفتار شدند که دوسیه های شان جهت بررسی به ارگانهای عدلی و قضایی محول گردیده است.

این در حالیست که تا کنون از سرنوشت دو تن از باشنده گان شهر هرات که چندی قبل از سوی اختطاف گران در هرات ربوده شدند خبری در دست نیست.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top