باشنده گان بادغیس از نیروهای امنیتی آن ولایت تقدیرنمودند

نیروهای امنیتی در ولایت بادغیس امروز مورد تقدیر قرارگرفتند. ده ها تن ازباشنده گان بادغیس با برگذاری محفلی در شهر قلعه نو ازعملکرد نیروهای امنیتی به منظورتامین امنیت آن ولایت درروزبرگذاری انتخابات تقدیرنمودند. 010

ده ها تن ازباشنده گان ولایت بادغیس تلاش نیروهای امنیتی آن ولایت را درجهت برگزاری انتخابات یک آزمون ملی و حماسی ، خوانده میگویند: این عملکرد نیروهای امنیتی نشانه ارج گزاری آنان به ارزشهای دیموکراتیک است.

درهمین حال احمد الله علیزی والی بادغیس میگوید: که در کار زار های انتخاباتی و  برگزاری روز انتخابات نیروهای امنیتی فعالانه تامین امنیت نموده و مردم بدون کدام تشویش در این پروسه ملی اشتراک کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای امنیتی افغان در ولایت بادغیس بدون نیروهای خارجی توانایی تامین امنیت را داشته و این قوت شانرا نیز درروزانتخابات به نمایش گذاشتند.

در همین حال دگروال شیر حمزه دره بندی قوماندان گارنیزیون اردوی ملی در بادغیس از آماده گی های لازم برای تامین امنیت در آینده خبر داد و از این اقدام باشنده گان ولایت بادغیس ستایش نمود.

این در حالیست که گفته میشود: در روز برگزاری انتخابات طالبان و مخالفین دولت در چهار ولسوالی جوند , بالامرغاب , مقر و قادس ولایت بادغیس بخاطر مختل  ساختن انتخابات حملاتی را راه اندازی نموده بودند که به گفته مقامات: بعد از درگیری با نیروهای امنیتی افغان 14 تن آنان کشته و 9 تن دیگر آنان زخم بر داشته اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top