بُرد سه بر یک تیم والیبال خبرنگاران از تیم والیبال کنسولگری هندوستان در هرات

مسابقه دوستانه والیبال میان تیم خبرنگاران هرات وتیم والیبال کنسولگری هندوستان در هرات روزگذشته با نتیجه 3 بریک به نفع تیم خبرنگاران هرات خاتمه یافت.

هدف از راه‌اندازی این مسابقه تحکیم روابط دوستانه وستایش از همکاری‌های همیشگی  دولت و مردم هندوستان برای افغانستان عنوان شده است.

این نخستین بار است که خبرنگاران هرات با راه‌اندازی مسابقه دوستانه با تیم والیبال کنسولگری کشور هندوستان درهرات باهم به رقابت می‌پردازند.

نتیجه این مسابقه سه بر یک به نفع تیم خبرنگاران پایان یافت.

عبدالقدیر شاهین مسوول تیم والیبال خبرنگاران هرات می‌گوید هدف از راه‌اندازی این مسابقه دوستانه تحکیم روابط وپیوست دوستی‌ها میان مردمان دو کشور وستایش از کمک‌های کشورهندوستان در سال 2017 برای مردم افغانستان است.

با این‌حال کمار گوراو سرکنسول کشور هندوستان در هرات با خشنودی از راه‌اندازی این مسابقه ورزشی تاکید دارد، که کشورهندوستان هم‌چنان در کنار مردم افغانستان است و درسال جدید میلادی  نیز هم‌چنان در توسعه وسازندگی به‌ویژه در ولایات غرب افغانستان مردم را همکاری خواهند کرد.

از سوی‌هم سیدعبدالرحیم سادات رییس فدراسیون والیبال هرات که در این مراسم حضور داشت برگزاری چنین مسابقات دوستانه را در تقویت روابط و تحکم دوستی‌ها میان مردمان دوکشور افغانستان وهندوستان ارزشمند می‌شمارد.

خبرنگاران هرات در حال حاضر در چند رشته ورزشی در این ولایت تیم های فعال دارند، تیم والیبال خبرنگاران بیشتراز یک‌سال میشود، که ایجاد شده ودر حال حاضر نزدیک به 30 تن از خبرنگاران عضویت این رشته ورزشی را دارند.

گزارش: پدرام قاضی‌زاده

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top