خشونتهای تازه در ولایت غور

در جریان دو رویداد جداگانه در ولایت غور 7 تن از سربازان پولیس و طالبان مسلح کشته و زخمی شدند و یکتن از کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات از سوی افراد مسلح ناشناس ربوده شد.

مقامات محلی در ولایت غور میگویند روز گذشته در جریان عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی دولتیار آن ولایت دو طالب کشته و سه تن دیگرشان مجروح گردیدند.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور میگوید این درگیری در جریان عملیات تصفیوی نیروهای امنیتی افغان در ولسوالی دولتیار آن ولایت صورت گرفت که منجر به زخمی شدن دو سرباز پولیس ملی گردید.

وی افزود این عملیات به منظور پاکسازی ولسوالی دولتیار از وجود طالبان مسلح راه اندازی گردید که با کشته شدن دو طالب و زخمی شدن سه تن دیگرشان خاتمه یافت.

گروه طالبان در این زمینه اظهار نظری نکرده اند.

بربنیاد یک خبر دیگر افراد مسلح ناشناس یکتن از کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات را در ولسوالی تولک ولایت غور اختطاف نمودند.

مقامات محلی در ولایت غور میگویند اختطاف کننده گان در قبال آزادی این شخص مبلغ 4 صد هزار افغانی طلب نمودند.

گفته میشود تحقیقات پولیس جهت آزادی فرد ربوده شده چریان دارد .

تا به حال چندین بار کارمندان شرکت مخابراتی اتصالات در ولایت غور از سوی اختطاف گران مسلح ربوده شدند و مجددا” در قبال پرداخت پول از قید آدم ربایان آزاد گردیدند.

در همین حال مسولان شرکت مخابراتی اتصالات در غرب افغانستان ادعا میکنند در صورتیکه امنیت کارمندان این شرکت در این حوزه اتخاذ نگردد این موضوع اثرات منفی در قبال خواهد داشت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top