قطعه ويژه مبارزه با پديده اختطاف وناامني درهرات ايجاد ميگردد

در ولایت هرات قطعه ویژه ی مبارزه با نا امنیها و اختطافها تشکیل میشود. سرپرست وزارت داخله میگوید: این بخش با همکاری چندین ارگان محلی و امنیتی اين ولایت به منظور ریشه کن سازی واقعات نا امنی و آدمربایی درهرات ایجاد خواهد شد. وي همچنان گفت كه قرار است در آینده ی نزدیک مشكلات كمبود نیرو و تجهیزات نظامی پلیس هرات مرفوع خواهد شد.

جنرال بسم الله محمدی سرپرست وزارت داخله ی کشور در آخرین روز سفر خود به ولایت هرات از تشکیل یک بخش ویژه ی مبارزه با اختطاف گران وریشه کن سازی نا امنیها دراين ولایت خبر داد.

به گفته ی وی: یکی از مهمترین برنامه های دولت در زمینه ی حل مکشلات امنیتی هرات، تجهیز و افزایش نیروهای پلیس محلی در ولسوالی های این ولایت میباشد.

سرپرست وزارت داخله افزود یکی از دلایل بروز نا امنیها در کشور از ناحیه ی کم کاری شماری از مسئولین امنیتی میباشد که با برخی از تغییرات، نگرانیها از بین برده شده است.

جنرال بسم الله محمدي سرپرست وزارت داخله همراه با هیئت وزارت داخله ی کشور به منظور ارزیابی ناامنیهای اخیر ولایت هرات پس از سه روز دیدار و ملاقات با اقشارمختلف مردم ، مسئولین محلی و امنیتی اين ولایت امروزپایان یافت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top