نیروهای اردوی ملی دربادغیس معاش یکروزه شان را به آسیب دیدگان بدخشان کمک کردند

نیروهای اردوی ملی در ولایت بادغیس با همدردی به قربانیان حادثه منطقه آب باریک ولسوالی ارگوی ولایت بدخشان کمک ومساعدت نمودند، مسوولان لواء سوم اردوی ملی درآن ولایت میگویند: که آنان با پرداخت یک روز معاش خود به بازمانده گان قربانیان حادثه روز جمعه در ولایت بدخشان کمک نقدی نموده اند.Picture1

برید جنرال داود شاه وفادارقوماندان لواء سوم اردوی ملی در ولایت بادغیس میگوید: آنان به درخواست تعدادی از نیروهای ارتش ملی اقدام به این کار نمودند.

وی اضافه نمود: که معاش یک روزه پرسونل لواء سوم که در حدود 5 هزار نیرو میرسد به ارزش 2 میلیون افغانی با آنان همکاری کردند.

در همین حال شماری از افسران اردوی ملی در ولایت بادغیس هدف از پرداخت معاش یک روزه خود را برای آسیب دیده گان حادثه طبیعی ولایت بدخشان مسئولیت خود دانسته میگویند: که این کار هر فرد افغان است، تا به هموطن و برادرافغان خویش دروقت ضرورت همکاری نماید.

ازسوی هم خبرهای رسیده ازولایات هرات،غور،فراه ونیمروز حکایت ازآن دارد که تیمهای مردمی به همکاری مسئولان محلی دراین ولایات کمپاینهای جمع آوری کمک های نقدی و جنسی را برای آسیب دیده گان ولایت بدخشان راه اندازی کرده اند.

این در حالیست که گفته میشود: در لرزیش زمین روز جمعه در منطقه آب باریک ولسوالی ارگوی ولایت بدخشان میشه جان 2500 تن از باشنده گان آن منطقه را گرفته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top