متهم شدن پولیس و هواداران داکترعبدالله به انجام عمال ناشایست درراستای مبارزات انتخاباتی ازسوی ستاد اشرف غنی احمدزی درهرات

اعضای ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمد زای در ولایت هرات نیروهای امنیتی را متهم به مداخله در مبارزات انتخاباتی وپاره کردن پوستر های تیم تحول وتداوم می نمایند.این افراد همچنان ستادهای انتخاباتی داکتر عبدالله را در ولایت هرات در این موضوع دخیل میدانند.اما مسول ستاد مرکزی داکتر عبدالله عبدالله درهرات این ادعا را یک تهمت برهواداران داکتر عبدالله عبدالله دانسته وتاکید دارد در این مورد هیچ نوع اسنادی واقعی وجود ندارد.

اعضای ستاد انتخاباتی اشرف غنی احمد زای در ولایت هرات میگویند: نیروهای امنیتی در روند مبارزات انتخاباتی مداخله میکنند و بتازه گی یک پولیس نیز در این مورد از سوی مردم بازداشت شده است.

این افراد ادعا دارند که برخی از پوستر های نصب شده داکتر اشرف غنی احمد زای در شهر و ولسوالی های ولایت هرات بدلایل نامعلوم پاره شده است.Picture1

اعضای سایت ولایتی این نامزد ریاست جمهوری امروز در کنفرانس خبری همچنان تیم انتخاباتی داکتر عبدالله را در این موضوع دخیل میدانند.

این افراد خواهان بی طرفی نیروهای امنیتی وتامین امنیت سایت های انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری هستند و هشدار میدهند در صورت تکرار مداخله نیروهای امنیتی مردم دست به واکنش در این زمینه خواهند زد.

بااین حال مسول دفتر مرکزی ستاد داکتر عبدالله عبدالله در ولایت هرات این موضوع را یک تهمت تیم رقیب شان برهواداران داکتر عبدالله عبدالله میدانند.

هرچند تلاش نمودیم تا دیدگاه مسئولان پولیس درولایت هرات را نیز با خود داشته باشیم، با وجود تماسهای مکرر موفق به این کار نگردیدیم.

باین حال شماری از شهروندان ولایت هرات از تیم های اتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری میخواهند که اخلاق مبارزات انتخاباتی را رعایت نمایند واز توهین واتهام بالای یکدیگر بپرهیزند.

قراراست دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کشور با رقابت دو نامزد پیشتاز داکتراشرف غنی احمدزی وداکتر عبدالله عبدالله به تاریخ بیست وچهارم جوازی سال روان درسرتاسرافغانستان برگذارگردد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top