معرفی قوماندان جدید زون چهارم سرحدی در غرب افغانستان

قوماندان جدید زون چهارم سرحدی در غرب افغانستان میگوید تامین امنیت در مناطق مرزی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از جمله اولویتهای کاری اوست.yyyy

“جنرال محمد جمعه عدیل” طی فرمان رئیس جمهور حامد کرزی و پیشنهاد وزارت امور داخله کشور امروز از سوی هیات اعزامی وزارت امور داخله به عنوان قوماندان جدید زون چهارم سرحدی در غرب افغانستان معرفی شد.

آقای عدیل از ولایت هرات است و گفته میشود یکتن از افسران با تجربه وزارت امور داخله افغانستان بوده که تا به حال در چندین ولایت به شمول هرات به عنوان قوماندان امنیه ایفای وظیفه نموده است.

وی امروز از سوی آقای احمدزی رئیس پولیس سرحدی وزارت امور داخله افغانستان در مقر قوماندانی زون چهارم سرحدی در هرات به همکارانش معرفی شد.

محمد جمعه عدیل قوماندان جدید زون چهارم سرحدی در غرب افغانستان در صحبت با رسانه ها گفت تلاش میکند تا با همکاری مردم و زیردستانش امنیت مناطق مرزی را در این حوزه تامین نموده و قاچاق مواد مخدر را تا حد امکان کاهش دهد.

بنا به اظهارات وی محاکمه و مجازات قاچاقچیان مواد مخدر نیز یکی دیگر از پلانهای کاری او در آینده میباشد.

قبل از آقای عدیل جنرال شیر احمد ملدانی به عنوان قوماندان زون چهارم سرحدی در حوزه غرب ایفای وظیفه مینمود.

گفته میشود تا به حال از سرنوشت آقای ملدانی خبری در دست نیست.

در همین حال باشنده گان مناطق مرزی هرات با قوماندان جدید سرحدی وعده همکاری داده و درخواست تامین امنیت محلات بود و باش شان از سوی سربازان پولیس سرحدی گردیدند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top