آمرعمومی شبکه برق رسانی هرات ازوظیفه اش استعفا کرد

آمرعمومی شبکه ساختمانی برق هرات روزگذشته از سمت اش استعفا داد.

انجینیرمحمود رادمل در حالی از وظیفه اش کناره گیری خودرا درحضوررسانه اعلام کرد که از کارکرد بعضی افراد بلند رتبه در این نهاد نگران بود.

گفته میشود: شبکه توزیع برق هرات تنها گنجایش چهل درصد از نفوذ هرات را دارد و متباقی برقی که توزیع شده خلاف نورم و استندرد روز می باشد که این باعث بروز مشکلات گردیده است.

درپی بروزمشکلات عمومی برق درهرات روزگذشته آمرعمومی شبکه ساختمانی برق این ولایت ازوظیفه اش استعفا نمود.

انجینیرمحمود راد مل آمرعمومی شبکه ساختمانی برق هرات ،دلیل استعفا خودرا عدم توجه دولت به شایسته سالاری عنوان کرد.

اگرچه آقای رادمل علت اصلی کناره گیری اش را ناتوانی جسمی عنوان کرد اما در بخش از سخنانش به نابسمانی های موجود دراداره های دولتی ونیز بی توجهی دولت د رراستای سپردن کار به اهل آن اشاره کرد.

به گفته آقای رادمل در حالی حاضر افرادیکه در نهاد های دولتی صادقانه خدمت می کنند نه تنها تقدیر نمی شوند بل موانع زیادی فرا راه کاری آنها ایجاد  می شود تا از کار دست بکشند.

درهمین حال چندی قبل نیز، داکتر داود شاه صبا والی هرات مشکل برق هرات را جدی عنوان کرد و مدعی شد که چندین بار با مسوولین وزارت انرژی و آب و ریاست برشنا در این مورد صحبت کرده اند.

وی گفته بود: که برق هرات بر اساس سلیقه ها و خواست های سیاسی در قریه ها و ولسوالی ها توزیع شده که این باعث ظعیفی برق در این ولایت گردیده است.

 ازسوی دیگر: محمداسماعیل وزیرانرژی وآب کشورنیزچندی قبل دریک نشست خبرگفت: که درراستای توزیع برق هرات هیچ مشکلی وجود ندارد وآن وزارت درتلاش است تا به زود ترین فرصت مشکلات کمبود برق درهرات را برطرف نماید.

گفته میشود:آقای رادمل نزدیک به سی سال است که به سمت انجینیرتخنیکی برق اجرا وظیفه مینماید.

لازم به ذکراست که این برای اولین باراست که یک کارمند مسلکی ریاست برق هرات به خاطرنابسامانی های موجود درآن اداره ازوظیفه اش کنارمیرود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top