اعتراض ده تن ازمردم هرات به قطع اب آشامیدنی دربرخی ازنواحی این شهر

شماری از باشنده گان شهر هرات بنا به  آنچه آنها بی توجهی و کم کاری  ریاست آبرسانی این ولایت دررفع مشکلات کمبود آب صحی آشامیدنی شان عنوان میکنند ابراز نارضایتی کرده و از دولت میخواهند تا به این چالش بزرگ رسیده گی شود.

از دو روز به این سو این افراد به نشان اعتراض، درمقابل  اداره آبرسانی ولایت هرات تجمع نموده و خواهان توجه جدی مسئولین بلندرتبه دولتی به مشکلات کمبود آب صحی آشامیدنی دربرخی ازنقاط شهر هرات شدند.

محمد ظاهر یکتن از باشنده گان شهر هرات میگوید از یک  ماه به این سو در ناحیه دوازدهم  وبرخی ازنواحی شهرهرات آب آشامیدنی به روی آنها قطع شده و بیش از صد هزار تن از ساکنین این مناطق در مشکلات نبود آب صحی آَشامیدنی به سر میبرند.

وی مسئولین ریاست آبرسانی این ولایت را به کم کاری و بی توجهی به مشکلات مردم و مراجعین  متهم نمود.

این برای دومین بار است که در جریان یک سال اخیر باشنده گان برخی از نواحی شهر هرات بدلیل نبود آب صحی آشامیدنی دست به اعتراض میزنند.

در همین حال نور احمد ترین معاون و سرپرست ریاست آبرسانی هرات گفت: مشکل آب شهری ناحیه ی دوازدهم هرات، ناشی از مشکلات فنی بوده  و این اداره درتلاش است تا  ظرف یک هفته ی آینده مشکل بی آبی مردم را  برطرف نماید.

به گفته مسئولان ریاست آبرسانی ولایت هرات؛ تا کنون چندین مرتبه  به مردم مشکلات فراروی ریاست آبرسانی هرات توضیح داده شده است واین اداره ازمردم هرات خواسته تا  جهت حل این مشکل مهلت و فرصت بیشتری برای این اداره داده شود.

این در حالیست که مسولان ریاست آبرسانی هرات ادعا میکنند که 95 درصد باشنده گان شهر هرات به آب صحی آشامیدنی دسترسی دارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top