افتتاح 22 پروژه عام المنفعه در ولایت هرات

با افتتاح 22 پروژه عام المنفعه در ولسوالی پشتون زرغون هرات بیش از 3 هزار فامیل از مزایای این پروژه ها بهره مند شدند.

به اساس خبرنامه ای که امروز از سوی دفتر مطبوعاتی ریاست احیاء و انکشاف دهات ولایت هرات به دسترس ما قرار گرفت آمده است که این پروژه ها شامل اعمار شبکه های آبرسانی، ترمیم سرک، اعمار دیوارهای استنادی ، پل و پلچک و کانالهای آبگردان میباشد.

گفته میشود این 22 پروژه عام المنفعه به هزینه 25 ملیون و 479 هزار و762 افغانی از بودجه وزارت احیاء و انکشاف دهات افغانستان در طی 24 ساعت گذشته به بهره برداری رسیده است.

در خبرنامه آمده است که آقامحمد صدیقی رئیس احیاوانکشاف دهات ولایت هرات در مراسم افتتاح این پروژه ها, برنامه همبستگی ملی را یکی از برنامه های موفق در دهات عنوان نموده و بر همکاری مردم برای تطبیق بهتر پروژه ها تاکید نموده است.

مسولان ریاست احیا و انکشاف دهات هرات  هدف از برنامه های مختلف آن وزارت را، رفاه و آسایش مردم دهات عنوان نموده و از مردم میخواهند تا از پروژه هایی که مورد بهره برداری قرار میگیرد مراقبت نمایند.

ولسوالی پشتون زرغون هرات در گذشته یکی از مناطق نا امن در هرات محسوب میشد اما در حال حاضر امنیت در این ولسوالی تامین شده و باشنده گان آن از دولت خواهان تطبیق پروژه های بازسازی میباشند.

آنان از این اقدام ریاست احیاء و انکشاف دهات هرات اظهار قدردانی نموده و خواهان تداوم این گونه پروژه ها در ولسوالی پشتون زرغون شدند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top