افزایش 11 درصدی عواید ریاست ترانسپورت هرات

مسؤلان ریاست ترانسپورت ولایت هرات میگویند در جریان سال 1390 هجری شمسی عواید این اداره 36 میلیون افغانی نسبت به سال 1389 افزایش داشته است.

احمد جاوید ایماق رئیس اداره ترانسپورت زمینی ولایت هرات گفت: که عاید این اداره در سال 1389 هجری شمسی 331 میلیون افغانی بوده که این رقم در سال 1390 به 367 میلیون افغانی میرسد که 36 ملیون افغانی افزایش را نشان میدهد .

بنا برمعلومات ارایه شده از سوی ریاست ترانسپورت هرات ، مبارزه با فساد اداری، ایجاد لایحه وظایف ، سیستم گزارش دهی برای کارمندان، ایجاد یک پلان درست کاری از جمله مسائلی است که در افزایش عواید ریاست ترانسپورت ولایت هرات مؤثر واقع شده است.

احمد جاوید ایماق رئیس اداره ترانسپورت ولایت هرات میگوید: کسب این عواید ازطریق بنادرسرحدی ولایت هرات ودرعین زمان دریافت کرایه مسافرین بین هرات وولایات همجواربدست آمده است.

وی افزود: درسال 1390 بتعداد 3 هزارو 214 عراده وسایط باربری به منظورحمل ونقل کالاهای تجارتی به کشورایران ترانزیت گردیده است که این یک رقابت سالم با شرکت ها وکمپنی های کشورهای همسایه مطابق به استندردهای قبول شده به حساب می آید.

بنا به اظهارات وی اداره ترانسپورت هرات درسال 1390 هجری شمسی موفق گردیده است تا ازفعالیت غیرقانونی هشت شرکت ویازده نماینده گی ترانسپورتی جلوگیری ومتخلفین را به ارگان های عدلی قضایی معرفی نماید.

هرات دارای دو بندر تجارتی تورغندی و اسلام قلعه میباشد که سالانه چندین میلیون افغانی از بابت حمل و نقل کالاهای تاجران و مؤسسات داخلی و خارجی به خزانه دولت عاید واریز میگردد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top