برگزاری مراسم تقدیر از ورزشکاران در ولایت هرات

آمریت ورزشی هرات در جریان یک مراسم ویژه بهترین تیمهای فوتبال لیگ برتر هرات و شماری از مدال آوران این ولایت را که در جریان سال 1390 از خود شایسته گی نشان دادند مورد تقدیر قرار داد.

تحایف ، کاپها و جوایز آمریت ورزشی ولایت هرات به تیم اتفاق به عنوان تیم قهرمان لیگ برتر و تیمهای مدال آور در سال روان از سوی مقامات محلی هرات در جمنازیوم ورزشی توزیع شد.

عبدالقیوم جامی آمر ورزشی ولایت هرات میگوید از آغاز سال روان تا کنون در یازده تورنمینت ورزشی در رشته های فوتبال، 428 مسابقه برگزار شده است که در این مسابقات تیمهای مختلف با هم رقابت نمودند.

مراسم توزیع تحایف و تقدیرنامه های مدال آوران و قهرمانان تورنمینتهای مختلف ورزشی در شهر هرات برگزار شد.

در این مراسم معاون مقام ولایت و رئیس شورای ولایتی هرات هر کدام بر حمایت از ورزشکاران تاکید نموده و دست آوردهای ورزشکاران هرات در میادین ملی و بین المللی را مورد تحسین قرار دادند.

سخنرانان موفقیتهای جامعه ورزشی هرات در سطح کشور را عالی توصیف نموده و به جوانان نیز توصیه نمودند تا به خاطر حفظ دست آوردها و کسب سلامتی شان به ورزش بپردازند.

گفته میشود بر علاوه تقدیر از مدال آوران و تیمهای برتر فوتبال، مسولان فدراسیون فوتبال و شماری از خبرنگاران در غرب افغانستان نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم از تیم اتفاق به عنوان قهرمان لیگ برتر، استقلال نائب قهرمان و انصاری تیم سوم لیگ برتر نیز تقدیر شد.

مسابقات لیگ برتر سه ماه قبل با شرکت هشت تیم به صورت رفت و برگشت برگزار شده بود ، که با قهرمانی تیم اتفاق به پایان رسید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top