تاجران هرات هشدار می دهند که دروازه شهرک صنعتی را بسته خواهند کرد

شماری از تاجران و فابریکه داران در ولایت از وضعیت بد برق در شهرک صنعتی ابراز نارضیاتی کرده و می گویند: در صورت عدم توجه دولت، شهرک صنعتی را بسته خواهند کرد.این تاجران امروز در یک تجمع اعتراضی در سالن کنفرانس های اتحادیه صنعتگران گفتند: در چند روز گذشته، به خاطر قطع و وصل شدن برق در شهرک صنعتی خسارات هنگفت را به ماشین های آنان وارد کرده است. این درحالیست که مسئولان برق دراین رابطه حتی به خبرنگاران معلومات نمیدهند.

شماری از تاجران و فاریکه داران در شهرک صنعتی ولایت هرات صبح امروز در یک تجمع اعتراضی خواستار توجه دولت در قسمت برق در این شهرک شده اند.

این تاجران هراتی می گویند: از چند روز به این سو، به خاطر نوسانات برق در شهرک صنعتی خسارات هنگف مالی به فاریکه داران و ماشین های آنان وارد شده است.

آنان هشدار می دهند: که اگر دولت به خواست آنان توجه نکند، در آینده نزدیک دروازه ای شهرک صنعتی را بسته خواهند کرد.

از سوی هم حمید الله خادم رییس اتحادیه صنعت گران ولایت هرات می گوید: 50 درصد از فابریکه داران به خاطر نوسانات و قطع وصل شدن برق دروازه های فابریکه های خود را بسته کرده اند.

او گفت: با آنکه دولت به تاجران وعده داده بود که برق شهرک صنعتی را تامین نماید اما تا اکنون اقدام عملی در این مورد صورت نگرفته است.

خادم ادامه داد: چرخ صنعت هرات همین شهرک صنعتی است و دولت مرکزی تا اکنون هیچ توجهی را برای تاجران و فابریکه داران در این شهرک انجام نداده است.

با این حال خواستیم تا در این مورد نظر مسوولان برق ولایت هرات را با خود داشته باشیم اما رئیس برق هرات حاضر به پاسخ گویی در این مورد نشد.

نوسانات و قطع وصل شدن برق در ولایت هرات، همواره سبب نگرانی مردم و به خصوص تاجران شده است و همه ساله سبب خاسارات بسیار زیاد به شهروندان هرات وارد می گردد.

برق وارداتی در ولایت هرات از دو کشور همسایه ایران و ترکمنستان می باشد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top