تدابیر خاص امنیتی در روزهای سال نو در غرب افغانستان

مسوولین امنیتی در حوزه غرب کشور از اتخاذ تدابیر خاص امنیتی در روزهای سال نو خبر می دهند.

جنرال سید احمد سامع قوماندان پولیس زون 606 انصار در غرب افغانستان گفت در روز اول سال 1391 و جشن دهقان که از جمله عنعنات ملی ما است براساس هدایت وزارت داخله تدابیر امنیتی از سوی قوماندانی زون در نظر گرفته شده است .

وی افزود به قطعات تحت امر یعنی قوماندانی های چهار ولایت حوزه غرب هدایت داده شده که آنها تدابیر شدید امنیتی را روی دست بگیرند.”

این مقام پولیس در حوزه غرب کشور از تامین امنیت اطمینان داده گفت که خوشبختانه سایر قطعات امنیتی اعم از اردوی ملی، نیروهای امنیت ملی، لوای سه امن و نظم عامه در راستای تامین امنیت در روزهای نوروز با ما همکار اند.

این در حالی است که در روزهای اول سال, ازدحام در جاده ها و تفریحگاه ها زیاد بوده و شمار زیادی از شهروندان هرات بیشتر وقت خود را در اماکن تفریحی می گذرانند.

باشنده گان حوزه غرب کشور نیز از نیرو های امنیتی می خواهند تا در این روز توجه بیشتر به مساله امنیت در این حوزه داشته باشند.

ضمناً مقامات امنیتی در هرات نیز از مردم خواسته اند تا در تامین امنیت با پولیس همکاری همه جانبه داشته باشند.

در همین حال قوماندانی زون 606 انصار و سایر نهاد امنیتی برای سال جدید, برنامه های جدید امینتی را روی دست دارند.

از طرف دیگر شماری از علما در هرات به مناسبت فرارسیدن سال نو از تمامی گروه های درگیر در کشور میخواهند تا از جنگ و خونریزی دست کشیده و در یک فضای صلح و دوستی زنده گی نمایند.

میرفاروق حسینی یکتن از علمای هرات میگوید در جریان چند سال اخیر ده ها تن از افراد بی گناه قربانی خشونتهای موجود در کشور شدند, بناء” ما از تمامی مخالفین مسلح دولت در کشور میخواهیم تا در جریان سال جدید هجری شمسی از جنگ و خونریزی دست بردارند و سلاح شان را به زمین بگذارند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top