ترور یک نامزد شورای ولایتی هرات با دوپسرش

افراد مسلح ناشناس یک نامزد شورای ولایتی هرات را با دوپسرش به قتل رسانیدند. مقامهای محلی درولایت هرات میگویند: این رویداد عصر روز دوشنبه در ولسوالی گذره این ولایت بوقوع پیوسته است.

مسئولان محلی درولایت هرات میگویند: شکور رباط میرزا یکتن از نامزد شورای ولایتی هرات، همراه با دوپسر وبرادرش هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرارگرفت.یسلیبلایبسایسبالیسب

نثاراحمد پوپل ولسوالی گذره هرات گفت: دراین حادثه که حوالی ساعت 5:30 دقیقه عصر دوشنبه رخ داده است، شکور رباط میرزا با دوفرزندش کشته و یک برادرش نیز زخم برداشته است.

به گفته وی : این نامزد شورای ولایتی هرات درمقابل دروازه خانه اش‌که در قریه آبادان ولسوالی گذره‌ی این ولایت موقیعت دارد، ازسوی دو فرد مسلح موتور سایکل سوار هدف تیرباران قرار گرفت.

گفته میشود: تاهنوز انگیزه این قتل روشن نیست وتحقیقات در زمینه آغاز شده است.

عبدالشکور معروف به شکور رباط میرزا یک تن از ملیشه های سابق در زمان حکومت داکتر نجیب بود و در این دور از انتخابات خودش را نامزد شورای ولایتی هرات نموده بود.

مسئولیت قتل این افراد را تا به اکنون کسی به دوش نگرفته است.

ترور، آدم ربای وسرقتهای مسلحانه درهرات پدیده ایست که در جریان 13 سال گذشته همواره مایه نگرانی مردم و تاجران این ولایت بوده است، هرچند دولت بارها با تغییر وتبدیل والیان و قوماندانان پولیس این ولایت اقدام کرده است، اما تاکنون موفق نگردیده روند نامنی را درهرات بطور دایمی مهار سازد.

اخیرا بروز چندین واقعه ترور در هرات وضعیت کنونی این ولایت را نا امن ساخته است.

چنانچه روز گذشته، ده ها تن از باشنده گان هرات به منظور پاسخ دهی نمایندگان شان به ریاست شورای ولایتی هرات رفته و از وکیلان خود خواستند تا در این زمینه معلومات ارائه نمایند.

1 دیدگاه;

  1. بسته بندی: ترور یک نامزد شورای ولایتی هرات با دوپسرش | جستجو در وآی روم

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top