تمام مواد حساس و غیر حساس انتخاباتی به ولسوالی های ولایت غور فرستاده شده است

نیروهای امنیتی اعم از پولیس ملی، اردوی ملی و نظم عامه بخاطر تامین امنیت انتخابات به 9 ولسوالی ولایت غور اعزام شد. گفته میشود: این نیروها که دو روزقبل شهر فیروزکوه را به مقصد ولسوالی های غورترک گفتند، مواد انتخاباتی را نیز با خود انتقال دادند.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور می گوید: که نیروهای امنیتی افغان دوروز گذشته همراه با مواد انتخاباتی 9 ولسوالی غور به سوی ولسوالی های آن ولایت حرکت کرده اند.ولایت غور

او می گوید: همانطوریکه برنامه ای امنیتی از سوی وزارت داخله کشور داده شده، نیروهای افغان مصمم هستند تا امنیت کامل این ولایت را در روز بیست وچهارم جوزا تامین کنند.

وی افزود: والی این غوردر محفل اعزام این سربازان، از آنان خواست تا اشتباهاتی که در انتخابات 16 حمل سال روان بوجود آمده بود، تکرار نشود.

والی غورگفته است: ” نیروهای امنیتی باید اینبار با چشم بازتر و با استواری بیشتر ازتجارب گذشته استفاده نموده وتلاش بیشتری برای تامین امنیت انتخاب ازخود بخرج دهند.”

سخنگوی والی غور همچنان گفت: تمام مواد حساس و غیر حساس به ولسوالی ها، اعزام شده است و اکنون هیچ مانع به خاطر برگزار نشدن انتخابات وجود ندارد.

به گفته خطیبی سخنگوی والی غور: از نیروهای امنیتی خواسته شده است، تا تنها امنیت مراکز رای دهی را تامین نمایند و در روند انتخابات به نفع هیچ یکی از کاندیدان ریاست جمهوری مداخله ننمایند.

قراراست تا به روزشنبه هفته آینده بتاریخ بیست وچهارم جوزای سال روان انتخابات دوردوم ریاست جمهوری بین دو نامزد پیشتازداکتراشرف غنی احمدزی وداکترعبدالله عبدالله درسراسرافغانستان برگذارشود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top