حمله مسلحانه در شهر هرات چهار کشته و زخمی برجای گذاشت

بر اثر حمله افراد مسلح ناشناس بالای یک موتر حامل کارمندان مدیریت مبارزه با تروریزم قوماندانی امنیه هرات  یکتن کشته و به شمول دو فرد ملکی سه تن دیگر زخمی شدند.

مقامات امنیتی در هرات میگویند این حادثه شب گذشته در منطقه “تانک مولوی” شهر هرات به وقوع پیوست.

جنرال عبدالحمید حمیدی آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت هرات میگوید این حادثه در حالی به وقوع پیوست که کارمندان مدیریت مبارزه با تروریزم قوماندانی امنیه هرات در جریان یک عملیات کشفی یکتن از تروریستان حرفه ای را بازداشت نمودند که در جریان انتقال فرد بازداشت شده، هدف حمله افراد مسلح سایکل سوار قرار گرفتند.

وی افزود در جریان حمله مسلحانه این افراد یکتن از کارمندان مدیریت مبارزه با توروریزم قوماندانی امنیه هرات کشته و یکتن دیگرشان زخمی گردید.

بنا به اظهارات وی در جریان تیراندازی افراد حمله کننده، دو تن از غیرنظامیان که در حال عبور از آن ساحه بودند نیز زخمی شدند که جهت تداوی به شفاخانه حوزوی هرات انتقال داده شدند.

آمر امنیت قوماندانی امنیه هرات میگوید اگر چه فرد بازداشت شده قصد داشت از قید کارمندان مدیریت مبارزه با تروریزم فرار کند اما موفق به انجام این کار نشد.

این حادثه در حالی صورت میگیرد که چند روز قبل قوماندان امنیه ولایت هرات از کاهش 70 درصدی میزان جرایم جنایی در سطح شهر خبر داده بود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top