ختم جام قهرمانی مسابقات والیبال بین ولسوالی‌ها با قهرمانی تیم ولسوالی شیندند

مسابقات والیبال جام قهرمانی ولسوالی‌های هرات و جام صلح جوانان این ولایت با قهرمانی تیم‌های ولسوالی‌های شیندند و پشتون‌زرغون به پایان رسید.

در این مسابقات که از مدت دو هفته قبل در ولایت هرات راه‌اندازی شده بود، تیم‌های ولسوالی شیندند و شهرک‌سعادت به دور نهایی راه یافتند که در نتیجه تیم ولسوالی شیندند، مقام نخست را از آن خود ساخت.

هم‌چنان در مسابقات جام صلح جوانان زیر سن بیست سال، تیم‌های ولسوالی پشتون‌زرغون و تیم یاران به فاینل مسابقات راه یافتند، که سرانجام تیم ولسوالی پشتون‌زرغون توانست، مقام اول مسابقات جام صلح را بدست آورد.

سیدعدالرحیم سادات معاون فدراسیون ولایتی والیبال کشور می‌گوید همه ساله جام‌های مسابقات والیبال میان ولسوالی‌ها و کلپ‌های ولایت هرات برگزار می‌شود، که امسال نیز جام قهرمانی ولسوالی‌ها با شرکت دوازده ولسوالی و جام صلح جوانان با شرکت ده تیم از کلپ‌های مختلف ولایت هرات، به رقابت پرداختند.

او گفت قرار است به‌زودی مسابقات بین ولایتی به منظور انتخابات بازیکنان تیم ملی والیبال کشور، در کابل پایتخت برگزار شود، که ورزش‌کاران زیادی از طبقه‌ای ذکور و اناث از ولایات مختلف کشور شرکت خواهند نمود.

در ختم این مسابقات جوایز و تحایفی از سوی فدراسیون والیبال هرات برای مقام‌های اول و دوم و تیم‌های برتر شرکت کننده اهدا گردید.

ورزش والیبال درهرات، دراین اواخر رُشد چشم‌گیری داشته و علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است، که به گفته‌ای مسوولان فدراسیون والیبال هرات، در کنار 13 کلپ در شهر و 14 تیم از ولسوالی‌های این ولایت، 13 تیم از بانوان نیز مصروف ورزش والیبال هستند.

کانال تل‌گرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top