راه‌اندازی جام حذفی والیبال میان ولسوالی‎های هرات

در مسابقات جام حذفی والیبال میان ولسوالی‌های هرات که قرار است به مدت یک‌هفته برگزار گردد، بازی‌کنان والیبال هشت تیم از هشت ولسوالی این ولایت شرکت کرده اند.

مسوولان فدراسیون والیبال در حوزه غرب می‌گویند همه ساله دو جام قهرمانی و حذفی میان ولسوالی‌های هرات راه‌اندازی می‌کنند، که این‌بار در این مسابقات از هشت ولسوالی شرکت کرده اند و بقیه ولسوالی‌ها به منظور دوری راه و نا امنی مسیرها نتوانسته اند، شرکت نمایند.

بازی‌های این مسابقات که به ابتکار فدراسیون والیبال هرات راه‌اندازی شده است، به شکل 6 نفره و به منظور دوری راه، روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دو وقت از طرف صبح و عصر برگزار می‌شود و تعداد تعویض بازی‌کنان نیز نا محدود می‌باشد.

سید عبدلرحیم سادات معاون فدراسیون ولایتی والیبال کشورمی‌گوید هم‌چنان دو جام دیگر که یکی جام نوجوانان می‌باشد، به منظور انتخاب بازی‌کنان تیم منتخب میان ده تیم از ولایت هرات راه‌اندازی شده است و جام دوستانه‌ای دانش‎جویان نیز به منظور ارتقاع و رُشد سطح کیفی ورزش والیبال میان ده پوهنخی در دانشگاه هرات برگزار گردیده است.

درهمین حال شماری از جوانان ورزش‌کار می‌گویند درشرایطی که زمینه‌ای تفریح و برنامه‌های سرگرم کننده سالم کمتر وجود دارد، راه‌اندازی برنامه‌های ورزشی می‌تواند تشویق و حمایت خوبی از جوانان باشد.

آنان از دولت مرکزی می‌خواهند تا برای حمایت بیشتر و رشد جوانان در ورزش‌های گوناگون، توجه جدی تری داشته باشد.

این مسابقات قرار است، هفته آینده خاتمه یابد و در ختم آن جوایز و تحایفی از سوی فدراسیون والیبال هرات برای تیم‌های برتر شرکت کننده و اعظای تیم منتخب اهدا گردد.

کانال تل‌گرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top