راه اندازي عمليات تصفيوي “پلنگ صحرا” در ولايت فراه

در جريان عمليات تصفيوي” پلنگ صحرا” در ولايت فراه در غرب افغانستان يك تن مهمات انفجاريه به همراه 19 حلقه ماين ضد وسايط كشف و ضبط گرديد.

 مقامات قومانداني قول اردوي 207 ظفر در غرب افغانستان ميگويند اين عمليات از چهار روز به اين سو به مساعي مشترك سربازان اردو، پوليس ، امنيت ملي و نيروهاي آيساف در ولسوالي بكواه فراه راه اندازي شده است.

 دگروال نجيب الله نجيبي سخنگوي قوماندان قول اردوي 207 ظفر در غرب افغانستان گفت تا كنون در اين عمليات بيش از ده قريه در ولسوالي بكواه فراه از وجود طالبان مسلح پاكسازي شده است.

 وي افزود نيروهاي امنيتي افغان توانستند در اين عمليات يك موتر سايكل و يك ديگ بخار مملو از مواد انفجاريه كه در مسير كاروان موترهاي امنيتي سازماندهي شده بود كشف و خنثي نمايند.

 بنا به اظهارات وي نيروهاي دولتي همچنان توانستند يك تن مهمات انفجاريه و 19 حلقه ماينهاي ضد وسايط را از قريه هاي مربوط به ولسوالي بكواه كشف و ضبط نمايند.

 گفته ميشود تمامي مهمات جمع آوري شده از سوي نيروهاي دولتي در همان ساحه انفجار و از بين برده شده است.

 مقامات قومانداني قول اردوي 207 ظفر در غرب افغانستان ميگويند تا كنون در اين عمليات به غير نظاميان و  نيروهاي امنيتي افغان و خارجي آسيبي نرسيده است.

 گفتنيست عمليات تصفيوي “پلنگ صحرا” تا كنون در ولسوالي بكواه فراه ادامه داشته و تا پاكسازي كامل آن ولسوالي از وجود طالبان مسلح خاتمه نخواهد يافت.

 اين در حاليست كه گروه طالبان تا كنون در اين زمينه اظهار نظري نكرده اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top