عبدالرب رسول سیاف: درصورت پیروزی درانتخابات،امنیت را در افغانستان تامین خواهم کرد

در ادامه کار زار های انتخاباتی امروز هزاران تن ازمردم ولایت هرات حمایت خودرا از کاندیداتوری عبدالرب رسول سیاف اعلام نمودند. ازسوی هم  آقای سیاف گفت: در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان درکوتاه ترین مدت زمان ممکن، امنیت را در کشور تأمین خواهد نمود. وی همچنان افزود: جاری نمودن احکام الهی ازجمله اولویت های کاری درحکومتش خواهد بود.کهندژ

“عبدالرب رسول سیاف” نامزد ریاست جمهوری افغانستان امروز در جمع هزاران تن ازهوادارانش درولایت هرات با ارائه برنامه‎های کاری خود اظهار داشت: بزرگ‌ ترین مشکلی که در برابر پیشرفت‎ کشور قرار دارد، ناامنی است و در صورت پیروزی در انتخابات امنیت را در افغانستان بصورت جدی تامین خواهم کرد.

به باور سیاف، برنامه روشن برای امنیت، تصمیم قاطع و اجرای قانون و جاری شدن احکام الهی درسرتاسرافغانستان نقش اساسی دارد.

آقای سیاف در تشریح برنامه‎های کاری خود، اظهار داشت که فساد اداری در افغانستان روز افزون است و باید این فساد از بین برده شود.

وی: با توجه به ساخت زیربناهای اقتصادی کشور گفت: که بر خلاف گفته‎های برخی افراد و کشورهای خارجی، افغانستان کشوری غنی است و در صورت برنامه ریزی درست همگان معترف خواهند شد.

آقای سیاف همچنان: آزادی بیان را ازجمله اساسی ترین رکن دولتش اعلان نمود و بیان حقایق را جهاد اکبر عنوان کرد.

عبدالرب رسول سیاف نامزد ریاست جمهوری کشور همچنان گفت: افغانستان یکی از کشورهای غنی در منطقه به شمار می رود و در صورت استخراج درست، درآمد خوبی را نصیب کشور خواهد گردید و در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری زیربناهای اقتصادی را خواهد ساخت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به حقوق زن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: که دین اسلام بهترین حق را برای زن تعریف کرده و جایگاهی مناسبی برای این قشر داده است و در صورت پیروزی از حقوق زن مطابق قوانین اسلامی حمایت و حراست خواهم کرد.

آقای سیاف همچنین حمایت خود را از تعلیم وتربیه،شهدا و معلولان در افغانستان نیز اعلام کرد.

همچنان این نامزد ریاست جمهوری کشور: بر حاکمیت قانون بر اساس دستورات اسلامی تاکید کرده مبارزه با فساد اداری و بهبود روابط با همسایه ها را از برنامه های مهمش میخواند.

قراراست انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان بر اساس تقویم کمیسیون مستقل انتخابات کشور در 16 حمل سال روان برگزار ‌شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top