فراغت 270 تن از سربازان پولیس ملی از دوره های آموزشی در هرات

بیش از 270 تن از سربازان پولیس ملی در ولایت هرات که آموزشهای لازم نظامی را در جریان چند ماه اخیر فراه گرفته بودند امروز اسناد فراغت شان را به دست آوردند.

مقامات در قوماندانی زون 606 انصار در غرب کشور میگویند 154 تن از این افراد که 27 تن شان را زنان و 127 تن دیگرشان را پولیس امن و نظم عامه تشکیل میدهند بعد از یک دوره چهارماه، آموزشهای نظامی را فرا گرفتند.

جنرال سید احمد سامع قوماندان زون 606 انصار در غرب کشور امروز در یک نشست خبری گفت افراد فارغ شده سر از امروز در بخشهای جنایی، کشفی و سایر قطعات پولیس ملی گماشته خواهند شد.

وی افزود این افراد امروز از مرکز آموزشی قوماندانی زون ساحوی پولیس در غرب افغانستان فارغ شدند و اسناد فراغت شان را به دست آوردند.

همزمان با فراغت این افراد ، 120 تن دیگر از سربازان پولیس ملی که مدت هشت هفته کورسهای تعلیمی را در مرکز تربیوی ولسوالی ادرسکن هرات سپری نموده بودند پایان نامه های کاری شان را به دست اوردند.

قوماندان زون 606 انصار در غرب افغانستان میگوید این افراد جهت انجام وظیفه به ولایتهای هرات، فراه، غور و بادغیس اعزام خواهند شد.

مقامات میگویند از آغاز سال جاری تا به حال این هفدهمین دوره فراغت سربازان پولیس ملی و سیزدهمین دوره فراغت سربازان امن و نظم عامه در ولایت هرات میباشد.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top