فراغت 50 تن از مدیران و آمران لیسه های شهر هرات از یک دوره آموزشی

پنجاه تن از مدیران و آمران لیسه های شهر هرات که در یک دوره آموزشی رهبری یا لیدرشیپ اشتراک نموده بودند روز گذشته اسناد فراغت شان را کسب نمودند.

این برنامه آموزشی که برای 50 تن از مدیران مکاتب ذکور و اناث ریاست معارف هرات که اخیرا” در این پستها تعین بست شده بودند دایر گردید که مدت زمان سه هفته را در بر گرفت.

در اعلامیه خبری که امروز از جانب دفتر مطبوعاتی قونسولگری کشور آمریکا مقیم هرات به دسترس ما قرار گرفت آمده است که این دوره آموزشی رهبرییت ،توسط موسسه آموزش برای افغانستان و به کمک مالی کنسولگری ایالات متحده آمریکا بر گذار شده بود.

درمحفل اختتامیه این برنامه بصیر احمد آروین طاهری رئیس معارف هرات گفت ” برای داشتن یک آینده  شکوفا برای افغانستان نیاز است که ما در عرصه های تعلیم و تربیه سرمایه گذاری بیشتری نموده، متعلمین تحصیل یافته و توانایی را به جامعه خویش تقدیم نماییم.

همچنان آقای برد هنسن کنسول و نماینده ارشد ملکی ایالات متحده آمریکا در ولایت هرات که دراین محفل اشتراک نموده بود گفت  که در آغاز سال تعلیمی جدید این مدیران وظایف جدید خویش را آغاز خواهند نمود.

آقای هنسن از فارغین این سمینار بخاطر پذیرفتن ایده های جدید رهبری در تقویت تدریس برای نسل جوان ستایش به عمل آورد.

گفتنیست تا کنون برنامه های مشابه ای از سوی کنسولگری کشور آمریکا در هرات برای بلند بردن سطح آگاهی اقشار مختلف در هرات راه اندازی شده که این خود با استقبال مسولان دوایر دولتی مواجه گردیده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top