قتل یک مرد و زخمی شدن یک خانم توسط شوهرش درولایت هرات

براثرخشونت های خانواده گی درولایت هرات یک مرد کشته ویک خانم توسط شوهرش زخم برداشته است.مسئولان شفاخانه حوزه وی هرات میگویند: خانم جوانی را که مورد لت کوب شوهرش قرار گرفته است ، به شفاخانه حوزوی هرات انتقال داده وتحت مداوا قرارداده اند. اورده شده است. سخنگوی شفاخانه حوزوی هرات می گوید : در این رویداد یک مرد که اقارب این خانم می باشد نیز کشته شده است. ازسوی هم مسولان امنیتی می گویند: عامل این رویداد درناحیه دهم شهر هرات صورت گرفته است فرار کرده است.خانم مجروح درکهندژ

خشونت علیه زنان هم چنان درهرات ادامه دارد بعد از “ستاره وحلیمه” که مورد سو قصد شوهران شان قرار گرفتند فرد سوم نیز « زری» می باشدکه بعد ازلت کوب شوهرش به شفاخانه حوزوی هرات اورده شده است.

دراین بستر باز هم  بانوی خوابیده است که مورد سوی قصد شوهرش قرار گرفته دیری نمی گذرد که حلیمه وستاره بعد از مداوی سطحی از این بستر برای تداوی به خارج از کشور انتقال داده شدند، اما بستر ان دو در شفاخانه حوزوی هرات خالی نماند.

شام روز گذشته بانو “زری” که گفته میشود: 37 سال سن دارد به صورت زخمی به شفاخانه حوزوی هرات اورده شد است، که گفته میشود توسط شوهرش مورد خشونت قرارگرفته است.

به گفته خانم “زری” : شوهرش یک مرد را که ازاقارب وی میباشد نیز به قتل رسانیده است.

وی میگوید: بعد از کشتن آن مرد، قرار بود که شوهرش اورا نیزاز بین ببرد اما نبود مرمی د رتفنگچه باعث شد که با تبرزین خانم خودرا مورد ضرب وشتم قراردهد.

درهمین حال مسولان درشفاخانه حوزوی هرات میگویند:یک خانم که اثاری خشونت در دست وصورت وی دیده می شود همراه بایک جسد به شفاخانه حوزوی هرات اورده شده است که این مرد نیز قربانی همین خشونت است.

به گفته سخنگوی شفاخانه حوزی هرات این بانو انگشتان اش را نیز از دست داده است.

در همین حال سخنگوی پولیس هرات علت این رویداد را فساد اخلاقی عنوان نموده میگوید: شوهراین خانم را که عبدالسلام نام داشته است، بعد ازوقوع این حادثه از محل رویداد فرار کرده است.

وی افزود: تلاش های ارگانهای کشفی به منظوربازداشت، عامل این رویداد جریان دارد.

با انکه پولیس علت این خشونت فساد اخلاقی عنوان می کند،اما بانو زری که مورد لت کوب شوهرش قرار گرفته است این سخن را نمی پذیرد ومی گوید شوهر اش پیش از این با او و اولاد های اش رفتار خوب نداشته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top