نگرانی شهروندان هرات از افزایش حادثات ترافیکی در این ولایت

شماری ازشهروندان هرات ازعدم توجه راننده گان به علایم ترافیکی شکایت وابراز نگرانی می کنند.این شهروندان بی توجه راننده گان نسبت به علایم ترافیکی را عامل افزایش حادثات ترافیکی درین ولایت عنوان می کنند. آنان ازپولیس ترافیک میخواهند تا با افرادی که به علایم ترافیکی توجه ندارند برخورد جدی نمایند. درهمین حال مسئولان ترافیک هرات می گویند: پولیس ترافیک با آن عده کسانیکه به علایم بی تفاوت هستن برخورد جدی می نمایند.

عدم توجه راننده گان در شهر هرات به علایم ترافیکی این بار نگرانی شماری ازشهروندان این شهر را برانگیخته است.999

شهروندان هرات به این باورند که بعضی از راننده گان درسطح شهر، نسبت به علایم ترافیکی بی تفاوت شده اند و قوانین وعلایم ترافیکی را رعایت نمی کنند.

شهروندان هرات رانند گی های زیر سن قانونی, نداشتن جواز رانندگی وبی توجه ی پولیس ترافیک نسبت به تخطی های راننده گان را , عامل بی توجه ی راننده گان نسبت به علایم ترافیکی عنوان می کنند.

این شهروندان از مدیریت ترافیک می خواهند تا کسانیکه به علایم ترافیکی توجه نمی کنند، باآنان برخورد جدی نمایند.

درهمین همین حال غلام دستگیر همایون مدیر ترافیک هرات رعایت قوائد ترافیکی وتوجه به علایم آنرا از مکلفیت ها و اصول اخلاقی رانندگی می داند.

مدیرترافیک هرات می گوید: تعدادی اندک ازرانندگان هستند که به علایم ترافیکی توجه نمیکنند. اما درصورتیکه دیده شود که همچون افرادی نسبت به علایم ترافیکی بی تفاوت باشند , از سوی پولیس باایشان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

بی توجهی راننده گان نسبت به علایم ترافیکی عامل افزایش حادثات ترافیکی درسطح شهرعنوان می شود

همچنان رانندگی نمودن افراد زیر سن نیز، چالش دیگری است که باید به آن رسیدگی شود.

مسئولان ترافیک هرات کم عرض بودن جاده های داخل شهرهرات و غیرمعیاری بودن وسایط نقیله را از جمله دیگر عوامل افزایش حادثات ترافیکی میدانند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top