هشدار شاروال هرات به ستادهای انتخاباتی

مقامات ریاست شاروالی هرات به مسولان ستادهای انتخاباتی هشدار میدهند در صورتیکه عکسهای کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی را به مکانهای ممنوعه نصب نمایند آنها را به کمسیون سمع شکایات انتخاباتی معرفی خواهند کرد.imagesCALGBH2I

محمد سلیم تره کی شاروال هرات میگوید این اداره چندین نقطه را برای نصب تصاویر نامزدان انتخابات در نظر گرفته تا این کاندیدان بتوانند با چسباندن عکسهای شان به مبارزات انتخاباتی بپردازند.

وی افزود دیوارهای منازل مسکونی، اماکن فرهنگی و مقدسه و همچنان اشجار از جمله مناطق ممنوعه میباشند و به هیچ عنوان نباید عکسهای نامزدان انتخابات در این ساحات نصب گردد.

بنا به اظهارات وی به اساس یکی از ماده های شرط نامه ریاست شاروالی هرات در صورتیکه هر یک از نامزدان انتخابات خلاف فیصله اداره شاروالی هرات اقدام نماید با او برخورد قانونی صورت گرفته و به کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی معرفی خواهد شد.

با این حال محمد واسع یکتن از باشنده گان شهر هرات از این اقدام شاروالی اظهار قدردانی کرده میگوید این پلان شاروالی در بهتر شدن سیمای شهر و حفظ ساحات سبز موثر خواهد بود.

وی افزود در انتخابات گذشته به دلیل نصب شدن تصاویر کاندیدان در تمامی نقاط شهر، سیمای هرات دگرگون شده و فضای سبز با خطر نابودی مواجه شده بود.

قرار است کمپاین مبارزات انتخاباتی کاندیدان ریاست جمهوری از 13 دلو سال جاری آغاز شود.

سر از این روز تمامی کاندیدان با نصب نمودن تصاویر شان در نقاط در نظر گرفته شده ، مبارزات انتخاباتی خود را آغاز خواهند کرد.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top