واکنش حزب وحدت اسلامی در مورد امتیاز طلبی های اعضای پارلمان

شورای حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در ولایت هرات در مورد امتیاز طلبی های نماینده های مردم در پارلمان کشور، واکنش تند نشان داده و آنرا یک عمل غیر مسوولان خواندند. شماری از اعضای این نهاد، امروز در یک گردهمایی در مورد تصویب این قانون با شدیدترین الفاظ واکنش نشان داده و از رییس جمهوری درخواست کردند تا این قانون را توشیح نکند. تصویب قانون جدید امتیاز طلبی نماینده گان مردم در پارلمان با واکنش های تندی از سوی مردم و جوانان کشور روبرو شده است.

زراع حقجو معاون حزب وحدت اسلامی در ولایت هرات می گوید: تلاش های اعضای پارلمان کشور به خاطر تصویب قانون امتیاز طلبی یک کار غیر عادلانه در کشور می باشد.vedio clip- ahzab siyasi

او می گوید: نماینده های مردم در پارلمان کشور به جای حمایت از مردم و نظارت از بودجه ای مصرفی حکومت، مصروف امتیاز طلبی برای خود هستند.

با این حال اعضای این نهاد در هرات نیز این عملکرد اعضای پارلمان کشور را رد کرده و آنرا به نوع خودستایی می دانند.

ضیا الدین کاظمی عضو این حزب می گوید: شرایط اقتصادی افغانستان در حدی نیست که وکلای مردم این چنین امیتاز طلبی از حکومت داشته باشند و در دوران کاری شان دولت امتیاز های خوبی را برایشان داده بود.

از سوی هم عصمت الله دانشیار عضو دیگر این حزب می گوید که پارلمان مردمی نیست، اگر مردمی می بود هیچگاهی در شرایط کنونی که افغانستان در فقر اقتصادی می باشد چنین ادعای را نمی کردند.

امتیاز طلبی های اعضای پارلمان نیز بر علاوه واکنش های تند از سوی نهادی مختلف، خشم جوانان را در صفحه های اجتماعی فیس بوک نیز بر انگیخته است.

تمام مطالب صفحات اجتماعی فیس بوک امروز در مورد رد این قانون است و جوانان در مطالب خود از رییس جمهوری و اعضای مجلس سنا می خواهند تا این قانون را تصویب نکند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top