پیوستن یک گروه 12 نفری مخالفین مسلح به دولت درهرات

یک گروه 12 نفری  مخالفین مسلح دولت از ولسوالی کشک رباط سنگی  هرات به پروسه صلح پيوستند.

مقامات محلی در هرات میگویند این گروه دوازده  نفری مخالفین مسلح دولت امروز به قوماندانی ملا بازمحمد مشهور به ملا ذاکر ازولسوالی کشک رباط سنگی  هرات درمقر ریاست امنیت ملی هرات  بادولت يكجا شده و سلاح دست داشته خود را به زمين گذاشتند.

به گفته مقامات محلی هرات ؛این  گروه ازمخالفين دولت با سعی وتلاش شورای  عالی صلح و متنفذین ولسوالی رباط سنگی هرات  به پروسه صلح پیوستند.

این درحالیست که مخالفین یکجا شده به روند صلح ازدولت میخواهند تا به وعده هایشان عمل نموده و زمینه کار برایشان فراهم گردد.

داوود شاه صبا والی هرات درمراسم پیوستن این گروه مخالفین دولت درریاست امنیت ملی هرات  گفت: اين گروه 12 نفري مخالفان دولت 10 ميل سلاح و مقادیری مهمات انفجاری  خود را نیز به دولت تسلیم نمودند.

وي افزود: اين افراد وعده سپردند تا ساير همدستانشان را تشويق نمايند تا از جنگ دست كشيده و به پروسه صلح تسليم شوند.

به گفته والی هرات این بیست و سومین گروه مخالفین مسلح است که ازشروع سال تاکنون درهرات دست ازجنگ برداشته و به روند صلح یکجا شده اند.

مقامات محلي درولايت هرات همچنان ميگويند: ازشروع فعالیت های  شورای عالی صلح درهرات  تا اكنون 63 گروه ازمخالفين مسلح كه شمارشان به 703 تن ميرسد ازجنگ دست كشيده وبا دولت يكجا شده اند.

درهمین حال مخالفین پیوسته به روند صلح درهرات ازدولت میخواهند تا زمینه کار و پروژه های بازسازی را درمناطق شان راه اندازی نماید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top