کشته شدن دو اختطاف کننده و یک فرد اختطاف شده در هرات

بر اثر درگیری میان سربازان پولیس ملی و اختطاف کننده گان مسلح در ولایت هرات به شمول فرد اختطاف شده دو تن از آدم ربایان کشته شدند.

این حادثه شب گذشته در قریه “اسحاق سلیمان” ولسوالی انجیل هرات زمانی صورت گرفت که آدم ربایان قصد داشتند فرد اختطاف شده را به خارج از ولسوالی انتقال دهند.

سمونوال عبدالروف احمدی سخنگوی قوماندان زون ساحوی پولیس در غرب افغانستان میگوید در این جریان اختطاف کننده گان با کمین سربازان پولیس ملی مواجه گردیدند که در جریان درگیری آدم ربایان فرد اختطاف شده را به قتل رساندند .

وی افزود در جریان نبرد دو تن از آدم ربایان بنامهای جمعه گل و غلام حضرت کشته شدند که از نزدشان دو میل سلاح کلاشینکوف و دو عدد بمب دستی کشف و بدست آمد.

بنا به اظهارات وی در این درگیری به سربازان پولیس ملی آسیبی نرسیده است.

در همین حال سمونوال حمیدالله حمیدی آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت هرات میگوید در جریان نبرد یکتن از اختطاف گران به حالت زخمی از سوی پولیس دستگیر شده که در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد.

وی افزود بررسی از نزد فرد گرفتار شده آغاز شده است.

اما شماری از باشنده گان قریه اسحاق سلیمان ولسوالی انجیل هرات از مقامات پولیس تقاضا نمودند تا فرد گرفتار شده را با حضور داشت مردم اعدام نمایند.

آنها میگویند اگر فرد دستگیر شده به سزای اعمالش نرسد آنان دست به تظاهرات خواهند زد.

واقعات آدم ربایی در هرات یکی از بزرگترین چالشهای امنیتی محسوب میشود چنانچه در جریان یک سال اخیر این مسئله اعتصابهای کاری اصناف مختلف را نیز در قبال داشت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top