کشته شدن دو تن از قوماندانان مخالف دولت در هرات

پولیس هرات یکتن از قوماندانان محلی طالبان را که در قتل یکتن از افسران پولیس قوماندانی امنیه هرات و واقعات آدم ربایی دست داشت به قتل رساند.

این فرد ” مجید آزاد ” نام دارد که در قتل آمر استخبارات قوماندانی امنیه ولسوالی گذره و زخمی شدن قوماندان امنیه آن ولسوالی دست داشت.

مل پاسوال سید عبدالغفار سید زاده قوماندان امنیه ولایت هرات گفت این شخص یکتن از افراد عبدالله اکبری قوماندان محلی مخالفین دولت در ولسوالی گذره هرات بود که در چندین موضوع نا امنی دست داشت.

وی افزود فرد نامبرده شب گذشته در جریان یک درگیری کوتاه با پولیس در منطقه “موسی آباد” ولسوالی گذره هرات به قتل رسید.

بنا به اظهارات وی فرد کشته شده قصد داشت تا فرزند یک شخص سرمایه دار را نیز در ولسوالی گذره هرات اختطاف نماید که قبل از رسیدن به هدف از سوی سربازان پولیس شناسایی و به قتل رسید.

بر بنیاد یک خبر دیگر پولیس هرات در جریان یک عملیات ویژه دو تن از افراد مسلح غیر مسول را از مربوطات ولسوالی انجیل هرات دستگیر نمود.

گفته میشود این افراد قصد داشتند تا با استفاده از سلاح دشت داشته خود به واقعات ناامنی بپردازند اما موفق به انجام این کار نشدند.

گفتنیست سه شب قبل نیز در جریان حمله گروهی از طالبان بالای پوسته امنیتی ولسوالی اوبه هرات ملاجلیل یکتن از مخالفین مسلح دولت به قتل رسید.

گفته میشود ملاجلیل کسی بود که در اکثریت واقعات نا امنی در آن ولسوالی دست داشت.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top