کشته شدن 2 فرد ملکی و 7 تن ازافراد طالبان درولایت فراه

در نتیجه دو رویداد جداگانه در ولایت فراه، هفت 7 طالب مسلح کشته شده اند و افراد مسلح ناشناس دو فرد ملکی را در ولایت فراه با ضرب گلوله به قتل رسانده اند. مقام های امنیتی در ولایت فراه می گویند این رویدادها شب گذشته در مرکز شهرفراه و ولسوالی های اطراف آن رخ داده است.

مقامهای امنیتی فراه ازکشته شدن دوفرد ملکی و 7 تن ازافراد طالبان درآن ولایت خبرمیدهند.

جاوید کارگر سخنگوی قومندان امنیه فراه می گوید: شب گذشته افراد مسلح ناشناس دو فرد ملکی که با هم برادر بودند را به درب خانه ای شان در مرکز شهر به قتل رسانیده اند.بیسبسیب

او می گوید: افراد مسلح پس از تیر اندازی از محل فرار کرده اند و تحقیقات ابتدایی نشان می دهد که خصومت های شخصی سبب بروز این رویداد شده است.

دریک خبردیگر: مقامهای امنیتی درفراه میگویند: دردورویداد جداگانه درولسوالی های گلستان وبالابلوک ولایت فراه 7 تن ازافراد وابسته به گروه طالبان کشته شده اند.

جاوید کارگر سخنگوی قومندانی امنیه ولایت فراه می گوید: در رویداد نخست طالبان مسلح بالای یک پوسته امنیتی در ولسوالی گلستان حمله کردند که با مقاومت نیروهای افغان مواجه شده که در نتیجه سه طالب مسلح کشته شده است.

به گفته او: در این نبرد به نیروهای امنیتی افغان هیچ آسیب نرسیده است.

وی همچنان افزود: در یک رویداد دیگر در نتیجه درگیری ذات البینی میان طالبان مسلح، چهار تن در ولسوالی بالابلوک کشته شده اند.

به گفته ی سخنگوی پولیس فراه: دو گروه از طالبان با هم درگیر شدند،که سبب تلفات بین خودشان گردید که اجساد چهارتن ازطالبان در محل باقی مانده است.

طالبان مسلح با ارسال خبرنامه ای حمله بالای پوسته امنیتی ولسوالی گلستان را تایید کرده و گفته اند که تلفاتی را به نیروهای افغان وارد کره اند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top