کشف یک محمول 316 کیلوگرامی مواد مخدر توسط نیروهای امنیتی ولایت فراه

مقامهای امنیتی درفراه میگویند: یک محموله مواد مخدر را کشف وضبظ نموده کرده اند. به گفته آنها این مواد مخدر پس ازیک درگیری با نیروهای امنیتی کشف و یک تن از عاملین آن توسط پولیس دستگیر گردیده است.عكس كهندژ - مواد مخدر درولایت فراه

خبرهای رسیده ازولایت فراه حاکی ازآن است که یک محموله 316 کیلوگرمی موادمخدر زمانی ازسوی نیروهای امنیتی کشف وضبط گردید؛ که شماری ازقاچاقبران بالای نیروهای امنیت ملی کمین اتخاذ کرده بودند.

جاوید احمد کارگرمسئول مطبوعاتی قوماندانی پولیس فراه میگوید: این رویداد درمنطقه دشت “زن طلاق و “ساحه جوی آب” پس از آن به وقوع پیوست که نیروهای امنیت ملی با کمین قاچاق بران روبروشده اند.

وی افزود: پس از اطلاع از موضوع پولیس ولایت فراه به کمک آنها شتافته که در نتیجه درگیری با قاچاق بران ؛ مقدار 316 کیلو گرام مواد مخدر نوع تریاک کشف و بدست آمده است.

او گفت: همچنان در این حادثه یک تن از قاچاق بران بنام احمد همراه با یک میل سلاح درحالی که زخمی شده بود بازداشت و یک عراده موتر سراچه آنان نیز حریق گردیده است.

ولایت فراه هم مرز با کشور ایران میباشد که گفته میشود: قاچاقبران همواره تلاش میکنند تا ازطریق این ولایت مواد مخدرمختلف را به خارج ازکشورانتقال دهند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top