گرفتاری دو قاچاقچی و کشف وضبظ بیش از 20 کیلوگرام مواد مخدر در بادغیس

پولیس ولایت بادغیس بیش از 20 کیلوگرام مواد مخدر را کشف وضبط نموده و دوقاچاقچی را بازداشت کرده است. مقامهای پولیس بادغیس میگویند: این افراد در مربوطات ولسوالی بالا مرغاب دستگیرشده اند.بادغیس

جنرال عبدالروف تاج قوماندان امنیه ولایت بادغیس میگوید: یکتن ازاین افراد در حال عبور از درب خروجی مرکز ولسوالی بالامرغاب به جانب ولایت هرات در غرب کشور بود، که از سوی نیروهای پولیس این ولسوالی شناسایی و بازداشت شده است.

وی افزود: مواد مخدر بدست آمده 20 کیلوگرام وزن داشته که ازنوع کریستال میباشد و درقسمت ماشین یکعراده موتر صرف جاسازی گردیده بود.

قوماندان امنیه ولایت بادغیس، فرد بازداشت شده را از باشندگان شهر قلعه نو معرفی نموده و اضافه کرد که تحقیقات پولیس مبنی بر دریافت معلومات بیشتر از نزد وی جریان دارد.

همچنان دریک خبردیگر ازهمین منبع، یک قاچاقچی دیگر، همراه با یک کیلو گرام مواد مخدر نوع تریاک نیز توسط نیروهای پولیس بالامرغاب در داخل بازار این ولسوالی دستگیر گردیده است.

جنرال تاج میگوید: این شخص باشنده ولسوالی قیصار ولایت فاریاب بوده، که میخواست مواد را به جانب شهر قلعه نو انتقال دهد.

وی افزود: افراد بازداشت شده در حال حاضر در نزد پولیس امنیه بالامرغاب قرار داشته و قرار است که با تکمیل تحقیقات به اداره های عدلی و قضایی ارسال شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top