برگذاری مسابقه ی ورزش والیبال برای یاد بود از خبرنگاران شهید در ولایت هرات

خبرنگاران هرات با راه اندازی مسابقات دوستانه ورزشی با نهادهای بین المللی درآنولایت ازخبرنگاران شهید یاد بود به عمل آوردند.درنخستین بازی این مسابقات تیم والیبال خبرنگاران با نتیجه 3 بر1 موفق شد تا تیم دفتر ساحوی کمیته صلیب سرخ را مغلوب سازد.

این مسابقه با حضورخبرنگاران مسولان اداره ورزش هرات وکارمندان دفتر صلیب سرخ درهرات دریکی از ورزشگاه های هرات برگزار گردید.Picture12344321

عبدالقدیرشاهین مسول هماهنگی این مسابقات، هدف از راه اندازی این مسابقه را یاد بود ازخبرنگاران شهید وتحکیم روابط دوستانه میان خبرنگاران ونهادهای بین المللی وادارات ملکی ونظامی در ولایت هرات عنوان میکند.

بگفته شاهین، خبرنگاران هرات همواره در تلاش اند تا با راه اندازی برنامه های سالم ورزشی وفرهنگی گام های عملی را بمنظور تقویت روابط با نهادهای مختلف درحوزه غرب کشور بردارند.

شاهین میگوید: وی درتلاش است تا درآینده نزدیک مسابقات ورزشی دیگری را نیز با نهادهای امنیتی وادارات ملکی درولایت هرات راه اندازی نمایند.

شاهین گفت: این دور از مسابقات ورزشی با همکاری تمام خبرنگاران، نهاد های خبرنگاری وحمایت ریاست تربیت بدنی هرات آغاز یافته وهمچPicture23455432نان ادامه خواهد داشت.

ز سوی مسولان دفتر ساحوی صلیب سرخ درهرات راه اندازی این گونه برنامه های ورزشی را در تحکیم روابط کاری میان خبرنگاران ونهاد های بین المللی سازنده میخوانند.

رئیس تربیت بدنی هرات نیز روند بازی والیبالران خبرنگار را عالی توصیف نمود ودر زمینه تنظیم یک جام ورزشی به حمایت از خبرنگاران وعده سپرد.

درپایان این مسابقات برای هریک از اشتراک کننده ها مدال اهدا گردید وتیم برنده نیز مستحق دریافت کاپ قهرمانی این میدان شد.

این برای نخستین بار است که بمنظور نیکویاد از شهدای خبرنگار درکشور بویژه خبرنگاران شهید در سال 2014 از سوی خبرنگاران هرات طی یک برنامه ورزشی یاد بود بعمل می آید.

ازسال 2014 بعنوان بدترین سال کاری وخونینترین سال برای جامعه خبرنگاری افغانستان یاد شده است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top