توزیع جواز مربی گری برای 4 تن از اعضای فدراسیون گلف هرات

آمریت ورزشی هرات برای اولین بار جواز مربی گری برای چهار تن از اعضای فدراسیون گلف هرات توزیع نمود.

مسئولان آمریت ورزشی هرات میگویند: به منظور بالا بردن سطح وزرشی هرات، تصمیم گرفته اند تا روی استندرد سازی رشته های مختلف ورزشی این ولایت کار نمایند.54321

حمید الله کبیر آمرورزشی هرات که جدیدآ به این پست گماشته شده است، میگوید: در گذشته تمام جواز های که از سوی آمریت ورزشی برای رشته های ورزشی توزیع شده بود، براساس روابط و با مشکلات جدی روبروبود، که خیلی از نهاد های ورزشی ویژه گی های لازم را نداشتند.

به گفته ی کبیر: جواز های توزیع شده ی قبلی همه جمع آوری و باطل گردیده و اصلاحات در رشته های مختلف ورزشی از کوچکترین واحد ورزشی آغاز گردیده است که فدراسیون گلف این ولایت در این عرصه پیشگام و برای 4 تن از اعضای این فدراسیون جواز مربی گری توزیع شد.

در همین حال غلام رسول حبیب زاده مسئوول فدراسیون گلف هرات و شماری از اعضای این فدراسیون با استقبال از این اقدام آمریت ورزشی هرات میگویند: اکنون این فدراسیون با مشکل نبود جای و یا زمین بازی روبرو است.

آنان میگویند: برای ادامه ی تمرینات شان، از زمین چمن ورزشی پوهنتون هرات و یا برخی زمین های دولتی دیگر استفاده میکنند و جای مشخصی برای ساختن یک زمین گلف استندرد ندارند.

فدراسیون گلف ولایت هرات در حدود یک صد و پنجاه بازیکن دارد که نیمی از این بازیکنان آقایان و نیم دیگر آنرا خانم ها تشکیل میدهند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top