جام لیگ برتر فوتبال هرات، با قهرمانی تیم سرخ پوشان به پایان رسید

مسابقات لیگ برتر فوتبال هرات که در حدود شش ماه قبل آغاز گردیده بود شام روزگذشته به پایان رسید. برگذارکننده گان این لیگ میگویند: این مسابقات با اشتراک هشت تیم لیگ برتر با 56 بازی رفت وبرگشت در این ولایت برگذار شده بود.

مسئولان فدراسیون هرات میگویند: مسابقات لیگ برتر فوتبال این ولایت که از مدت 6 ماه گذشته راه اندازی شده بود، با قهرمانی تیم سرخ پوشان این ولایت به پایان رسید.Picture10

حاجی عبدالکریم رحمانی رئیس فدراسیون فوتبال هرات گفت: این مسابقات بین هشت تیم لیگ برتر ولایت هرات برگذاری شد، که 56 بازی رفت وبرگشت را پشت گذاشت.

وی افزود: لقب قهرمانی این مسابقات به تیم سرخ پوشان هرات، نائب قهرمانی به تیم کلپ اتفاق و مقام سوم به تیم انصاری اختصاص یافت.

رئیس فدراسیون فوتبال هرات همچنان میگوید: هزینه های مصرفی این مسابقات را از جیب شخصی خود پرداخت نموده اند و فدارسیون مرکزی دراین مورد هیچگونه همکاری مادی را در راه اندازی این مسابقات نداشته است.

درختم این مسابقات که شماری از مقامهای دولتی، نماینده گان مردم در شورای ولایتی و ورزشکاران شرکت داشتند، از سوی فدراسیون فتوبال هرات کاپهای قهرمانی، مدالها و تحایفی برای فوتبالیستان و برخی اشتراک کننده گان نیز اهدا گردید.

گفته میشود: جام لیگ برتر همه سال درولایت هرات برگذارمیگردد، که به گفته ی مسئولان فدارسیون فوتبال این ولایت تاثیرات مثبتی را بر رشد و علاقه مندی جوانان به فوتبال دراین ولایت داشته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top