نگرانی شماری ازورزشکاران از مداخله وسیاسی سازی ورزش هرات

شماری از ورزش کاران رشته فوتبال در ولایت هرات از نبود میدان های ورزشی، و نفوذ افراد مافیا در مدیریت فوتبال شکایت دارند. آنان تاکید دارند: که شماری از افراد تلاش دارند فوتبال هرات را سیاسی سازند.بااین حال رئیس المپیک هرات نیزاز افت فوتبال این ولایت ابراز نگرانی کرده و عدم حمایت بازرگانان وسپانسرها را یکی از این عوامل آن میداند.

شماری از فوتبالست های ولایت هرات از نفوذ افراد مافیا در مدیریت فوتبال وتلاش برای سیاسی سازی این رشته ورزشی در این ولایت شکایت دارند.

این ورزشکاران تاکید دارند که ایجاد مشکلات در مدیریت فوتبال هرات، باعث شده تا این  رشته ورزشی در جریان یکسال گذشته تضعیف  شده وهیچ دست اوردی را نداشته است.

آنان باانتقاد از مسولان اداره شاروالی هرات میگویند: چندین میدان تمرین فوتبال در اطراف ورزشگاه بزرگ هرات از سوی آن اداره خاک اندازی وکندن کاری شده وآنان هیچ اقدامی تاکنون در این زمینه انجام ندادند.

این ورزش کاران از مسولان ورزشی در مرکز کشور میخواهند تا بمنظور تقویت ورشد این رشته پر طرفداری ورزشی در هرات وارد اقدام شوند.

فوتبال

بااین حال ریئس المپیک هرات باتائید مشکلات ورزش کاران از تلاش افراد زورمند بدلیل سیاسی سازی ورزش درهرات ابراز نگرانی نمود.

وی افزود عدم حمایت بازرگانان ونبود سپانسرها یکی ازعوامل افت رشته ورزشی فوتبال دانسته میشود.

ریس المپیک هرات تاکید دارد که اداره شهرداری هرات بزودی میدان های فوتبال اطراف ورزشگاه بزرگ هرات را تخلیه خواهد کرد.

شاه رسول احراری - فوتبال

نگرانی از مداخله وسیاسی سازی ورزش هرات در حالی مطرح میشود که برخی از مسولان ادارات دولتی درهرات از سوی ورزش کاران متهم به سوء استفاده از وظیفه وبودجه مصرفی اداره شان در این راستا هستند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top