يكتن ازكارمندان اداره عودت ومهاجرين ولايت هرات به اتهام اخذ رشوت بازداشت شد

مسئولان اداره ی عالی مبارزه با فساد اداری ازبازداشت مدیر بخش حالات اضطرار ریاست عودت و مهاجرین ولایت هرات به اتهام دریافت رشوه خبرميدهند.پول فساد

گفته ميشود: این فرد از چندی به این سو از مراجعین خود همواره مبالغي پول را دریافت میکرده است، كه عصرروز يكشنبه توسط مامورين اداره هاي مبارزه با فساد اداري، امنيت ملي وسارنوالي بالفعل گرفتارشده است.

محمدطاهر عنبری رئیس اداره ی عالی مبارزه با ارتشا وفساد اداری درحوزه غرب كشور میگوید:مديربخش حالات اضطراررياست عودت ومهاجرين ولايت هرات پس از آن دستگیر شد که قصد داشت از یک تن از باشندگان هرات به خاطر طی مراحل یک دوسيه اداری مقداری پول دریافت کند.

اومیگوید: این دستگیری با همکاری اداره هاي، امنیت ملی، هیئت ناظر سارنوالي واداره عالي مبارزه با ارتشا وفساد اداري هرات صورت گرفته است.

 به گفته آقای عنبری: مدیر بخش حالات اضطرار ریاست عودت و مهاجرین ولایت هرات در حال حاضر در بند به سر میبرد و به زودی دوسيه اي نسبتي آن به ارگانهاي عدلي وقضايي ارجاع خواهد شد.

رئیس اداره ی عالی مبارزه با ارتشا و فساد اداری حوزه غرب افغانستان بیان میدارد: که در این قضیه همکاری مردم نقش مهمی را داشته است.

گفتنی است در طی شش ماه گذشته این اداره توانسته تا شمار زیادی از کارمندان ادارات مختلف دولتی در غرب افغانستان را به اتهام دریافت رشوه، بالفعل دستگیر کند.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top