معرفی قوماندان جدید امنیه ولایت هرات

قوماندان جدید هرات میگوید امنیت و مبارزه با فساد اداری از جمله اولویتهای کاری او میباشد.gggg

جنرال سمیع الله قطره طی فرمان رئیس جمهور حامد کرزی امروز از سوی هیات اعزامی وزارت امور داخله افغانستان به عنوان قوماندان جدید امنیه هرات معرفی شد.

آقای قطره از ولایت بدخشان است و گفته میشود یکتن از افسران با تجربه وزارت امور داخله افغانستان بوده که تا به حال در چندین ولایت به عنوان قوماندان امنیه ایفای وظیفه نموده است.

وی امروز از سوی جنرال دادالله معصومی معاون پولیس وزارت امور داخله افغانستان در مقر قوماندانی امنیه هرات به همکارانش معرفی شد.

بنا به اظهارات وی تلاش میکند تا با همکاری مردم و زیردستانش امنیت را در هرات تامین نموده و فساد اداری را ریشه کن نماید.

از طرف دیگر رحمت الله صافی قوماندان سابق امنیه هرات گفت که تغیر و تبدیلی یک امر معمول بوده و تاکید نمود تا در راستای خدمت به وطن در هر جایی که باشد تلاش خواهد کرد.

وی از ریشه کن نمودن واقعات اختطاف در جریان ماموریت کاریش یاداوری کرد و گفت که این دست آورد نتیجه تلاشهای تیم کاریش بوده است.

ازسوي هم نماينده گان مردم درشوراي ولايتي هرات ميگويند: با تغيروتبديلي درپست ها امنيت تامين نميشود.

سيد عبدالوحيد قتالي ميگويد: مقامهاي دولت مركزي آخرين تلاش خودرا درتغيروتبديلي ها ميبينند، كه اين نياز به مطالعه بيشتردارد.

وي ازقوماندان امنيه جديد ميخواهد تا تحت تاثيرفشارهاي افراد زورمند كه درتغيرتبديلي هاي قوماندانان ولسوالي ها وحوزه ها دخالت ميكنند، قرارنگيرد.

به اساس خبرهای منتشر شده از مرکز کشور قرار است در روزهای آینده قوماندان جدید زون چهارم سرحدی و آمر جدید امنیت قوماندانی امنیه هرات از سوی وزارت امور داخله معرفی شوند.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top