اختصاص 66 میلیون افغانی در بخش بازسازی ولایت غور

قرار است 66 میلیون افغانی در بخش پروژه های عام المنفعه و زیربنایی از سوی وزارت احیاء و انکشاف دهات در ولایت غور به مصرف رسد.DSC_1426

مسولان برنامه ثبات وزارت احیاء و انکشاف دهات میگویند در حال حاضر کار 23 پروژه مختلف عمرانی در ولسوالیهای شهرک و چغچران مرکز ولایت غور در دست اجراست که از آن جمله دو پروژه آن افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور میگوید این دو پرژه شامل اعمار سه پایه پلچک موتر رو میباشد که در شهر چغچران ، با هزینه یک ملیون و هشتصد و هفتاد هزار افغانی به پایه اکمال رسیده است.

وی افزود با افتتاح و بهره برداری از این دو پروژه قسمتی از مشکلات نزدیک به سه هزار فامیل در مناطق فقیر نشین شهرچغچران مرفوع شده است.

از طرف دیگر رئیس انکشاف دهات ولایت غور میگوید که آنان تلاش دارند تا با راه اندازی اینگونه پروژه ها زمنیه اشتغال برای مردم و انکشاف توام با ثبات را در قریه جات فراهم نمایند.

با این حال باشندگان مناطق یاد شده ضمن تقدیر از مقامات محلی میگویند که با افتتاح این پلچک ها مشکلات رفت و آمد و ارتباطات میان آنها وقریه جات همجوار شان رفع شده است.

غور در غرب افغانستان از جمله ولایاتیست که تا کنون کمترین توجه در راستای بازسازی و خدمات ملکی در آن صورت گرفته و این امر منجر دوری و بی اعتمادی مردم نسبت به دولت شده است.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top