اعتراض به حذف نام عبدالهادی جمشیدی از لیست نامزدان انتخابات پارلمانی کشور

صدها تن از باشنده‌گان شهر و ولسوالی‌های هرات در اعتراض به حذف احتمالی نام یک‌تن از نامزدان انتخابات پارلمانی در مقابل ساختمان این ولایت تظاهرات مسالمت‌آمیزی را راه‌اندازی کردند.

این مردم هشدار می‌دهند که برعلیه نماینده‌ای انتخابی‌شان توطئه‌چینی شده است و این وکیل در دوره‌های گذشته از معتبرترین وکلا‌ شان بوده است.

آنان از حکومت میخواهند تا جلو توطئه‌ها را گرفته و برای افراد با اعتماد زمینه‌ای خدمت‌گذاری را فراهم سازد.

این مردم که اکثرآ باشنده‌گان ولسوالی کشک رباط‌سنگی هرات می‌باشند، می‌گویند توطئه‌های در کار است تا عبدالهادی جمشیدی نماینده‌ای انتخابی‌شان که هم اکنون عضو شواری ملی کشور است را از لیست نامزدان حذف نمایند.

معترضین هشدار می‌دهند که اگر کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی بدون اسناد و مدارک اقدام به حذف نماینده منتخب‌شان گردد، دست به تظاهرات گسترده‌تری می‌زنند و شاه‌راه هرات – تورغندی را مسدود خواهند نمود.

این درحالیست که طی روز های آخیر لیست از حذف نام برخی نامزدان انتخابات پارلمانی کشور از سوی برخی رسانه‌ها منتشر گردیده است، که نام عبدالهادی جمشیدی نیز در میان این لیست دیده میشود.

عبدالهادی جمشیدی باشنده اصلی ولسوالی کشک رباط‌سنگی هرات و نماینده مردم این ولایت در دوره‌های پانزدهم و شانزدهم مجلس نمایندگان است.

اکنون وی متهم به این است که در دوره کاری‌اش، طی یک درگیری مسلحانه با طالبان‌مسلح مقداری سلاح و مهمات را به‌دست آورده و به دولت تحویل نداده است.

کانال تل‌گرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top