افتتاح 13 پروژه عام المنفعه در ولایت هرات

13  پروژه عام المنفعه به ارزش 23 ملیون و 910 هزار افغانی، در ولسوالی های ادرسکن  وشیندند ولایت هرات تکمیل و بهره برداری سپرده شد.

 این پروژه ها شامل, اعمار پنج باب مجتمع فرهنگی, یک باب حمام عمومی عصری,  شبکه های آبرسانی , ذخیره های آب آشامیدنی صحی و  ساخت کاریز ها میباشد که از سوی برنامه همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات  با ده در صد سهم مردم در قریه جات مختلف ولسوالی ادرسکن و شیندند ولایت هرات تکمیل گردیده است.

 این پروژه ها که کار اجرائیوی  آن توسط موسسات  CHAو NPORA  از دو سال به این طرف آغاز گردیده بود, عصر دیروز افتتاح و به بهره برداری سپرده شد.

 آقامحمد صدیقی رئیس احیاوانکشاف دهات ولایت هرات در مراسم افتتاح این پروژه ها گفت, برنامه همبستگی ملی, برنامه مردمی بوده و هدف آن کاهش فقر در دهات  میباشد.

  وی تطبیق پروژه ها در دهات را گام موثر در کاهش بیکاری عنوان نموده, از مردم و مسولین شورا ها خواست تا باهماهنگی با ریاست احیاوانکشاف دهات و به اساس نیازمندی  اقدام به ساخت پروژه ها نمایند.

  آقای صدیقی میگوید با افتتاح این پروژه ها مشکلات روزمره هزاران تن از باشنده گان ولسوالی های ادرسکن و شیندند هرات برطرف گردید.

 از آغاز کار برنامه همبستگی ملی تا اکنون 555 پروژه در ولسوالی شیندند روی دست گرفته شده که از این جمله 131 پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

گفتنیست که از آغاز سال روان تا اکنون 80 پروژه عام المنفعه از طریق برنامه همبستگی ملی در ولسوالی های مختلف ولایت هرات تکمیل و مورد بهره برداری هزاران خانواده روستایی قرار گرفته است.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top