اولین سفر وزیر امور داخله افغانستان به ولایت نیمروز

وزیر امور داخله افغانستان در اولین سفرش به ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان از افزایش تشکیلات پولیس و ایجاد قطعه سربازان پولیس محلی در آن ولایت خبر داد.

استرجنرال بسم الله محمدی وزیر امور داخله کشور روز گذشته در راس یک هیات وارد شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز شد و با مقامات محلی ، نماینده گان مردم در شورای ولایتی و بزرگان قوم در آن ولایت ملاقات نمود.

سمونوال حاجی موسی رسولی قوماندان امنیه ولایت نیمروز گفت یکی از اهداف عمده سفر آقای محمدی به ولایت نیمروز بررسی از قطعات پولیس و سنجش راه کارهای دقیق برای برطرف نمودن چالشهای امنیتی بوده است.

وی افزود:وزیر داخله کشور تمامی مشکلات و چالشهای موجود در آن ولایت را مورد ارزیابی قرار داده و قرار است مسائل مطرح شده را با رئیس جمهور کرزی در جریان بگذارد.

گفته میشود در این سفر وزیر داخله افغانستان روی افزایش تشکیلات پولیس ملی و ایجاد قطعات پولیس محلی در آن ولایت وعده قطعی داده است.

ولایت نیمروز در جنوب غرب کشور از جمله ولایاتی محسوب میشود که اخیرا” وضعیت امنیت در آن ولسوالی بهبود چشمگیری یافته است.

کمبود تشکیلات پولیس ملی یکی از چالشهای عمده امنیتی در ولایت نیمروز محسوب میشود.

گفته میشود وزیر داخله افغانستان در اولین سفرش به ولایت نیمروز مدال شجاعت این وزارت را به قوماندان امنیه آن ولایت تفویذ نمود.

با این حال کارشناسان مسائل سیاسی سفر وزیر داخله کشور را به ولایت نیمروز مثبت ارزیابی کرده و میگویند این سفر میتواند در راستای حل مشکلات امنیتی در آن ولایت موثر واقع شود.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top