بازداشت نزدیک به صدتن در یک ماه گذشته به ظن جرایم مختلف در هرات

طی ماه جاری 91 تن به ظن جرایم مختلف از سوی پولیس هرات بازداشت و دوسیه‌های نسبتی شان به ارگان‌های عدلی وقضایی سپرده شده است.

مقام های پولیس هرات می‌گویند بیشتر از ده واسطه‌ای نقلیه و تعدادی سلاح و تجهیزات نظامی نیز از نزد افراد کشف و به‌دست آمده است.

امین‎الله امین آمر امنیت هرات می‌گوید این افراد به اتهام قتل، فروش سلاح، سرقت وسایط، سرقت‌های مسلحانه، تهدید، فروش پرچون موادمخدر، لت و کوب، مجروحیت، فعل نامشروع، سرقت منازل، خشونت‌های فامیلی، جعل و تذویر، کیسه‌بُری، خشونت علیه زنان، فریب‌کاری و تجاوز جنسی از سوی پولیس این ولایت بازداشت شده اند.

او گفت از نزد این افراد 3 میل سلاح کلاشینکوف، 5 میل تفنگ‌چه و یک‌دانه روشنی‌انداز نیز بدست آمده است.

آقای امین ادامه داد که در پیوند به این قضایا 5 عراده موتر مختلف‌النوع 14 عراده موترسایکل مسروقه نیز بدست پولیس افتاده است.

آمر امنیت پولیس هرات افزود طی یک ماه گذشته به هدف تأمین امنیت و کنترول وضعیت پنج عملیات محاربوی، گزمه‌های کشفی از سوی نیروهای مشترک افغان درولایت هرات اجرا گردیده که در نتیجه از 5 حمله مسلحانه مخالفان‎مسلح در ولسوالی‌های پشتون‌زرغون، رباط‌سنگی، گلران، زنده‌جان و گذره جلوگیری و تلفات و خسارات سنگینی به مخالفان‌مسلح دولت وارد شده است.

او تاکید داشت که هم‌چنان طی ماه روان درنتیجه‌ای 17 عملیات پولیس در داخل شهرهرات بیشتر از هفتاد و شش کیلو موادمخدر مختلف‌النوع و مقدار 600 لیتر تیزاب کیمیاوی کشف و ضبط گردید.

کانال تلگرام کهندژ

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top