بازداشت 69 تن به اتهام واقعات ناامنی در هرات

پولیس هرات ده‌ها تن را به اتهام انجام حملات دهشت افگنی و جرایم جنایی در این ولایت بازداشت نمود. مقام های امنیتی هرات میگویند: این افراد طی هفته گذشته از نواحی مختلف شهر و ولسوالی های هرات بازداشت شده اند.

جنرال مجید روزی قوماندان امنیه ولایت هرات طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: افراد بازداشت شده که تعداد شان 69 تن میباشد به اتهام حملات تروریستی، اختطاف، سرقت های مسلحانه، قاچاق مواد مخدر و حمل غیرقانونی سلاح دستگیر گردیدند.

وی افزود: از نزد این افراد 10 میل سلاح مختلف النوع و مقداری مهمات انفجاری بدست آمده است.

بنا به اظهارات وی با دستگیری این افراد وضعیت امنیتی هرات بهبود یافته و آمار جرایم جنایی در سطح شهر کاهش یافته است.

مقام های امنیتی هرات میگویند: اکثریت افراد بازداشت شده به جرم خود اعتراف نموده وقرار است دوسیه های شان به ادارات عدلی و قضایی محول گردد.

گزارش: شعیب تنها شکران

ادیت: پدرام قاضی زاده

1 دیدگاه;

  1. mahmud گفته:

    تعداد حملات به محل اقامت پناهنجویان درسال ۲۰۱۵سه برابر شده است
    خشونت نژاد پرستانه درآلمان افزایش یافته است تقریبا هر روز به محال اقامت پناهجویان محله میشود ، به گفته مقامات پلیس فدرال تعداد جرایم در این مورد به شدت افزایش یافته است . به نوشته اشپیگل انلاین ۹۲۴ جرایم از جمله فقط ۷۶ آتش سوزی و ده ها جرایم صدمه به اموال و ده ها جنایت علیه پناهجویان صورت گرفته است . تلویزیون آلمان از قول پولیس جنایی فدرال آلمان گفته تعداد جرایم خشونت آمیز نزدیک به ۶ برابر نسبت به سال ۲۰۱۴ بوده است از تعداد زخمی ها درچنین جرایمی چیزی گفته نشده است ، آتش سوزی و حمله به پناهحویان تقریبآ هر روزه صورت میگیرد . در گزارش دیگری آمده است ، که صدها عراقی به کشور شان برگشته اند
    اگر مایل به گزارشاتی از آلمان و جهان هستید ، لطفا بمن بنویسید .

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top