بيش از200 تن ازخانمها به هدف مبارزه با فساد اداري درولايت هرات مسابقه دوش برگذاركردند

بیشتر از200 تن از بانوان جوان درشهرهرات به هدف مبارزه با فساد اداری امروز مسابقه گروهی دوش را در استدیوم ورزشی آن ولایت برگذار کردند.آنان تاکید دارند که فساد اداری در افغانستان به یک چالش خطر ناک تبدیل شده وسکوت دولت در این راستا نگران کننده است. در پایان این حرکت مدنی برای 20 تن از دختران دوش کار جوایز نیز اهدا گردید.عكس كهندژژژژژژژژژژژژژژژ

بیشتر از 200 بانوی جوان در شهرهرات به هدف نمایش شفاف عمل نمودن زنان درفعالیت های اجتماعی وافزایش فساد در ادارات دولتی افغانسان خواستار واکنش جدی دولت دربرابر پدیده فساد شدند.

آنان باراه اندازی مسابقه گروهی دوش در استدیوم ورزشی این ولایت فساد را محکوم نموده  سکوت دولت را در برابر مفسدان نگران کننده خواندند.

شماری از زنان ولایت هرات میگوید: بااینکه آمار حضور زنان در ادارت دولتی ولایت هرات روبه افزایش است، اما تاکنون هیچ یک از زنان در فساد اداری نقش نداشته اند.

ازسوي ديگرمحبوبه جمشيدي رئيس امور زنان ولايت هرات:  نیز راه اندازی این حرکت مدنی را نمایشي از نگرانی های مردم بویژه زنان ولایت هرات از افزایش فساد اداری عنوان ميكند.

این برنامه ازسوی موسسه انکشاف اقتصادی و ورزشی بانوان باهمکاری شماری از موسسات دیگر راه اندازی گردید.

فیروزه واحدی مسول برگزاری این برنامه میگوید: این مسابقه بگونه مشترک باحمایت شماری از ادارت دولتی راه اندازی شده است.

پیش از این نیز شماری از زنان در ولایت هرات به هدف مبارزه با فساد وریشه کردن ساختن آن گردهمایی های را در نقاط مختلف این ولایت راه اندازی کردند.

درپایان برنامه امروز برای 20 تن از بانوان که در مسابقه گروهی دوش مقام کسب کردند جوایز نیز اهدا گردید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top