تجمع اعتراضی زنان غور بخاطر برکناری والی آن ولایت

شماری از زنان در ولایت غور در یک گردهمایی، از برکناری والی آن ولایت انتقاد نموده، خواهان مشارکت بیشتر زنان در تمام عرصه های حکومت شده اند. آنان می گویند که نباید رهبران حکومت وحدت ملی وعده هایشان را از یاد ببرند و حقوق سیاسی ومدنی خانم هارا نقض نمایند. اخیرا دولت وحدت ملی اقدام به برکناری سیما جوینده والی ولایت غور کرده است که این خود بیانگر عمل کرد خلاف وعده های رهبران حکومت می باشد.

زنان غوری می گویند: باید برای زنان از این بیشتر فرصت داده شود تا در تمام عرصه ها سهم گرفته بتوانند.Picture2

آنان می گویند: هنوز هم به آنچه رهبران حکومت وعده سپرده اند، عمل نکرده اند و هنوز هم سهم زنان در بیشتر موارد کمتر دیده می شود.

درهمین حال سیما جوینده والی غور میگوید: بعد از شام روز 5 شنبه از اداره ارگانهای محل طی تماس تلفنی، برایش از برکناری او خبرداده اند.

خانم جوینده علت برکناری خودرا جدیت  وقاطیعت خود در راستای مبارزه با فساد اداری، غاصبین و زورمندان میداند.

وی در تماس تلفنی به خبرنگار مان گفت: اگر من میدانستم که دوره کاری من این قدر محدود است، هرگز فاسدین وغاصبین را معرفی نمیکردم، چرا که این عملکرد، دولت وحدت ملی بزرگترین ضربه را بر روحیه خانمهای زده است که قصد داشتند، در پست های بلند دولتی نصب گردند وبا فاسدین و زورمندان وغاصبین مبارزه نمایند.

این زنان معترض از حکومت می خواهند، تا از تبدیلی بانو جوینده جلوگیری کند.

آنان تاکید دارند که بانو جوینده در مدت کاری اش به نفع زنان بوده و توانسته است تا فساد اداری و نا امنی را در این ولایت ریشه یابی کرده و مبارزه جدی نماید.

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Top